Roken in Pattaya

• Charlie

Probeer het dan eens zonder het pakketje pleisters,kauwgom en dat zoethout, Jan. Zo simpel kan het zijn.

• han

Dus door sporten kan je gezonder worden,maar het kan je ook een hartaanval bezorgen dat weet iedereen maar hoe zit het dan met sportende rokers?

Of om mijn vraag een beetje simpeler te maken,hoeveel langer leeft een roker die veel sport ? :D

Nog iets…..hoe doorgeschoten is de anti-rook lobby als je op een terras al niet meer mag roken?

Bemoei en verbeterzucht C,jouw niet geheel onbekend.

• johan

Dat is correct want bijna alle houtsoorten zijn giftig. Dus met houtschuren ook een stofmasker op.

gr. johan.

• Charlie

Garanties op wat voor manier dan ook voor een langer leven bestaan niet han, ik ben alleen al blij dat ik die niet kan geven. Overigens minder alcohol ter vermindering/voorkoming van overgewicht is ook een optie.:D

• johan

En alcohol is een grotere boosdoener dan roken. Daar gaan mensen rare dingen van doen en van roken niet.

gr. johan.

• Willem

Charlie even vooropgesteld ik heb nog nooit gerookt in mijn leven, wel meegerookt in de kroeg maar laatst is er een bekende van mij overleden aan een hartstilstand, had nog nooit gerookt of gedronken, ja hij dronk wel eens een wijntje, leeftijd net nog geen 50. Had altijd veel gesport, had geen auto dus deed alles op de fiets.

• Willem

Ja Johan zo kun je het ook zeggen.

• Charlie

Dat komt ook voor Willem, de wereld is niet altijd even doorgrondelijk. Ik ken ze ook. Waarschijnlijk had hij zonder het te weten en te voelen al een aangeboren zeldzame hartafwijking die sommige mensen hebben. Een hartafwijking bij onderzoeken, scanning etc. die niet valt te ontdekken en dus als zodanig volgens de doktoren er dan ook niet is. Helaas.

• johan

En je gaat van roken en drinken nog stinken ook. Alleen de gebruikers vinden van niet. Wel eens iemand geroken die lao-kou drinkt en zware van nelle rookt?

gr. johan

• han

was dat dat kleine indische mannetje dat deel uitmaakte van de keuring staff in Amsterdam?

Die ken ik ,vanwege mijn toneelspelletje heb ik zelfs een persoonlijke begeleiding in de vorm van spionage van hem genoten.

Wegens zeer goede voorkennis was hij kansloos en ik afgekeurd :D