Roken in Pattaya

• Willem

Kijk vanavond om 22.40 uur maar eens naar Reporter op Ned.2 over Nederland als narcostaat, Nederland verdient € 400 miljoen per jaar aan de verkoop van softdrugs. Herhaling morgenochtend om 10.25 uur.

www.reporter.kro.nl/uitzendingen/_2008/4005_nederwiet/intro.aspx

• Charlie

Dat moet je ook helemaal zelf weten Lotus en het roken wil ik je ook niet ontnemen. Een ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen lichaam. Doch je geeft het standaardantwoord van de verslaafde die wel wil stoppen omdat hij heel goed weet dat het ongezond is maar niet kan.(lees: geen wilskracht)

• patrick

Hier is het niet anders maar toch zijn er uitzonderingen opde regel.

Ik vliegvlieg via Dusseldorf een rookvrije airport???

Ga je nu naar de vertrekhal dan heb je in het midden een bar waar je een lekker biertje kan drinken,bij je bestelling word je gelijk een asbak bezorgd.

Het kan dus wel.

Nu was ik Dong Bua Deng en omgeving nou daar hebben ze nog nooit van een rook verbod gehoord hoor.

Nu is het wel zo dat de meeste mensen in de Isaan niet roken,

Simpel weg omdat ze het niet kunnen betalen, maar ga ik nu bij mijn meisje op de tafel zitten of net er voor op een stoel en ik leg een pakje sigaretten neer dan rookt het hele dorp in een keer.

Er word dan ook niet gevraagd maar gewoon gepakt wil je dat echter niet dan moet je je sigaretten in je zak stoppen,maar als ik die mensen nou blij kan maken met een sigaret die daar toch haast niks kosten.

Vermaak ik me en zij genieten volop een Leo of Chang erbij en weer een feest.

dus veel rook plezier.

Groet Patrick

• Wim P

ik haal mijn zware bij ons net over de belgiese grens (lommel) €4.40 pas 2 sloffen gehaald €20.00 verdien, en woutertje bos verdien aan mij niks. gr Wim P.

• Khunjan

Joke & Theo hebben zich inderdaad aangesloten

• han

Een ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen lichaam. Doch je geeft het standaardantwoord van de verslaafde die wel wil stoppen omdat hij heel goed weet dat het ongezond is maar niet kan.(lees: geen wilskracht)

Wie beweert dat het stoppen met roken gezond is,het is verre van bewezen.

Jij mag dan heel gezond zijn of lijken maar dood ga je toch.

Misschien wel aan ijdel,bemoei of verbeterzucht.

• Charlie

Roken is ongezond han dat weet jij heel goed.:? Heb diverse vrienden en familie verloren vanwege die ziekte met de beginletter k maar ben het met je eens dat niet roken geen garantie is van eeuwig leven.

• han

Dat zeg ik niet C.je uideltuit weer en leest niet wat er bedoelt word.

uiteraard is niet roken gezonder dan wel roken maar wie kan bewijzen dat stoppen met roken gezond is?

wie bewijst dat een mens er gezonder van word?

Ik ben gestopt 12 jaar geleden,ben 15 kilo aangekomen en heb een duidelijk overgewicht,dit is zeer ongezond zoals je ook wel zal beweren

Ook heb ik geen dag het gevoel gehad dat ik veel meer lucht had of me op enige andere wijze me stukken gezonder voelde.

• Khunjan

Dr. Han :D Ik heb ooit eens poging gewaagd om te stoppen, kreeg toen een pakketje pleisters, kauwgum en een stukje zoethout, op het laatste heb ik tot vervelens toe zitten sabbelen, kauwen enz. tot ik er misselijk van was. En wat lees ik recentelijk in een dagblad? Zoethout bevat meer schadelijke en nog meer gevaarlijkere stoffen dan een slof sigaretten.

• Charlie

Niets met ijdeltuiterij te maken han, ik praat er beroepsmatig over. Mensen die stoppen met roken daar gaat de stofwisseling langzamer van draaien en als je dan ook nog dezelfde hoeveelheid blijft eten of juist nog meer, tsja dan krijg je een overgewicht wat inderdaad ook weer ongezond is. Dus weer niet zo zeuren . Ik adviseer om te gaan sporten dan krijg je wel degelijk meer lucht en ik ken anders heel veel mensen die gestopt zijn en zich wel degelijk gezonder voelden.