daar heb je helemaal gelijk in lotus. ik rook zelf niet. maar vind dat dit hele gedoe doorgedraaid is.
Hier is het niet anders maar toch zijn er uitzonderingen opde regel.
Ik vliegvlieg via Dusseldorf een rookvrije airport???
Ga je nu naar de vertrekhal dan heb je in het midden een bar waar je een lekker biertje kan drinken,bij je bestelling word je gelijk een asbak bezorgd.
Het kan dus wel.
Nu was ik Dong Bua Deng en omgeving nou daar hebben ze nog nooit van een rook verbod gehoord hoor.
Nu is het wel zo dat de meeste mensen in de Isaan niet roken,
Simpel weg omdat ze het niet kunnen betalen, maar ga ik nu bij mijn meisje op de tafel zitten of net er voor op een stoel en ik leg een pakje sigaretten neer dan rookt het hele dorp in een keer.
Er word dan ook niet gevraagd maar gewoon gepakt wil je dat echter niet dan moet je je sigaretten in je zak stoppen,maar als ik die mensen nou blij kan maken met een sigaret die daar toch haast niks kosten.
Vermaak ik me en zij genieten volop een Leo of Chang erbij en weer een feest.
dus veel rook plezier.
Groet Patrick
En al niet te spreken over de Accijnzen die op tabak zitten, als iedereen nu op dit moment acuut zou stoppen hebben we een groot economisch probleem.
Je moest eens weten wat ik in een week aan tabak verkoop bij de pomp, en d'r zit totaal geen marge op, het is gewoon pure service om mensen naar de pomp te lokken.
Gegroet, de tabaksverkoper
Raar land Nederland.
Blowen, snuiven en spuiten door de jeugd wordt hier gedoogd, maar steek je een sigaretje aan in de kroeg, dan krijgt de kroegbaas een bekeuring.
Nog een paar jaar dan wordt er meer geblowd, gesnoven en gespoten, dan dat er een sigaretje wordt gerookt, onze jeugd gaat door dat gedoogbeleid helemaal naar de kl.oten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?