Roken in Pattaya

• Khunjan

Was mijn oom Huub

• huub

geloof ik niks van.ik ken haast z,n hele familie.ik heb met al die ouwe pikken nog gebokst.

• Khunjan

Aangetrouwde familie, Bep zijn zus Maud was nog op mijn huwelijksfeest in de Van Meekerenstraat en daar moest ik toen ineens tante tegen zeggen in '63 :D

• Khunjan

Dus steek er gerust nog een op of gewoon stoppen,

Wordt straks moeilijk op de markt, is ook verboden, zo maak je van ons wel wetsovertreders Charlie :D.

• huibthai

familie is een rijk bezit ,vooral hier!!!

• Khunjan

Jij hebt toch niet te klagen Huib? :D

• Rob1706

Geachte heer Frans,

zal zelf beleefd beginnen maar - ondanks gegeven dat je iets tussen haakjes plaatst - krijg ik steeds vaker het idee dat jij een hekel hebt aan “ouderen”. Wellicht bedoel je daar een zeer beperkte groep mee maar meldt dat dan ook. Het over een kam scheren vanaf een bepaalde leeftijd duidt nu niet erg op genuanceerd denken. Ben zelf boven de 60 en gelukkig heel gezond (afkloppen). Mijn hele leven gesport, langer dan jij nu oud bent. Houdt er s.v.p. rekening mee dat jij ouder wordt en een klein beetje meer respect mag ook wel hoor. Normen en waarden staan toch hoog in het vaandel in Nederland????

Verder hoop ik dat je erg vaak op vakantie naar Thailand mag kunnen komen en daar dan ook andere ouderen ontmoet. Voor de duidelijkheid IK woon niet in Pattaya maar in Korat en als ik in Pattaya op vakantie ben rolt het geld zeker want IK hoef niet zuinig aan te doen.

Groeten,

Rob

• Khunjan

Tja Rob, het is te hopen dat Frans ook ooit eens de pensioengerechtigde leeftijd haalt maar dan hebben in zijn ogen de jongeren het weer gedaan, wedden? :D

• Fransmaster

Zie het maar met een knipoog Rob, of een korreltje rijst kan ook…..:D

Dat je maar lang en gezond in de Isaan mag blijven wonen Rob, welliswaar zit ik in Juli ook eventjes in de Isaan, maar dan welliswaar in Surin-Chumphonburi, anders had ik graag je koelkast met bier mee helpen komen leegzuipen als je toch “voldoende” hebt. :D

Gegroet, de pompbediende uit Eindhoven

• lotus

er zijn wellicht ook nog anderen redenen te bedenken waarom ouderen het bij een watertje of koffie houden, ik ben 56 jaar, maar kan door mijn keeloperatie, niets sterks door mijn keel krijgen betreffende eten en drinken, ik zou dolgraag meer willen spenderen, maar helaas………ik spendeer genoeg aan andere zaken hier in Thailand dus………..en het leven bestaat niet alleen uit drinken Fransmaster………