Nederlands eten

• Cees Braat

Mijn vrienden daar in Pattaya zijn of werkend of genieten van een pensioen. Wat zij prive doen, heeft niet mijn interesse.

Op een enkele uitzondering na, zijn het getrouwde stellen, meestal met een Nederlanse vrouw of jaren getrouwd met een Thaise echtgenote.

HansThailand denkt dat iedere Nederlander die ik daar ken als een hitsige haan door Pattaya gaat. Helaas voor jou, HansThailand, zijn er ook mensen daar in Pattaya die normaal leven.

Vrienden kan je uitzoeken, dat is het grote voordeel. Hitsige hanen laat ik links liggen. Die lopen genoeg in Pattaya, die hebben mij niet nodig en ik hun niet.

“By the way”, Pattaya heeft echt mooie tempels, waar je tot bezinning kan komen.

Ik kom er graag voor een diepe meditatie. Moet je eigenlijk ook proberen, je knapt er helemaal van op.

En om bij de topic te blijven, na de meditatie een heerlijk kop erwtensoep bij “Ons Moeder”:D:D

• Fransmaster

“By the way”, Pattaya heeft echt mooie tempels, waar je tot bezinning kan komen.

Ik kom er graag voor een diepe meditatie. Moet je eigenlijk ook proberen, je knapt er helemaal van op.

s'Ochtends naar de tempel om te mediteren, en dan s'avonds in boyztown het varken gaan uithangen zeker? Als ik het goed begrijp? 55555:D

Gegroet, de pompbediende

• pattaya.startpagina.nl

Heren

Ik vraag me af waar dit sarcastische heen en weer geschrijf voor nodig is.

Stop daar aub mee , waarvoor mijn dank.

Rene

• hansthailand

Ik zeg jou beste Cees, dat elke man getrouwd met een thaise, of europeesche vrouw, dat is om het even, die langer als een half jaar in thailand/pattaya verblijft, en zegt nooit vreemt te gaan, een dikke leugenaar is!!!!

En dat geld ook voor werkende mensen, en ook voor het groepje zogezegde vrienden, waarover jij praat!!!!

Je zou je zogezegde getrouwde vrienden een moeten volgen, en kijken wat ze allemaal uitstoken.

Ik zou me hand er niet voor in het vuur steken, want hij brand er tot je oksels vanaf!!!!, hahahahahahaha :D:D:D:D:D:D:D

• Rob1706

Hi Hans,

het is dat ik je persoonlijk ontmoet heb anders zou ik kunnen denken dat je zo'n “speciale” Nederlander bent, haha. Ik vind echter wel dat je nu teveel generaliseert want om te zeggen dat elke man die langer dan een half jaar in Thailand woont het gras aan de andere kant van de heuvel opzoekt gaat mij te ver. Ik ken meer dan genoeg farangs - overigens niet wonend in Pattaya - die dus absoluut niet passen in door jouw geschetste gedragspatroon.

Groeten,

Rob

• Cees Braat

Mediteren doe ik s'avonds. Als de schemering valt, zittend in een tempel, kom ik tot bezinning.

Een diepe meditatie over de dingen des levens. En dan een lekkere Hollandse maaltijd om weer helemaal tot deze wereld te komen.:D:D:D

• huibthai

prima Rob . ga graag uit ,hou van ..dollen,, met dames uit de Go Go en Beerbars, ik woon hier 4 jaar en slaap gewoon iedere dag thuis

• Winothai

Maar ………. Huibie, eten doe je wel buiten de deur ???

Vooral dadelijk in Rotjeknor !

Misschien dat het me lukt, de 10de, aan te komen ?

Groetjes en een prettige en veilige reis.

William.

• Willem

Huib eet je dan ook thuis?

:D:D:D

• huibthai

Smullen ,af en toe, wel met het licht uit , je weet ,ik kom uit een Refo streek.