Nederlands eten

• Eubel

Nee dat is ie zeker niet,het is wel degelijk Argentijnse steak,kun je trouwens als niet-restaurateur kopen in de vleesafdeling van Carrefour,en Villa-Market,en wie éénmaal die Argentijnse steaks gegeten heeft wil er geen andere meer(als ze te krijgen zijn)

Eubel

• Yets online

My way number one! Hans en On een bijna AH erlebnis (soi 14 hoek secondroad)

En nu het toch over eten gaat, dat moet elke dag! Zolang de ATM het doet kunt u het ook nog betalen.

De kans dat de ATM het ineens niet meer doet is vandaag een stuk groter geworden.

U zijt gewaarschuwd!

TIP: pin een keertje extra en lag dat in uw kluis. Vertel het in geen geval aan Duitsers, Russen en Yanks maar zeker niet aan de Italianen

• timachterhoek

Klein vlaanderen second road, tegen over soi 7

• timachterhoek

klein vlaanderen second road, tegenover soi 7, lekker eten!

• Fransmaster

Ik ga tijdens mijn vakantie vele malen eten bij The box, on en Hans.

Ze hebben er envoudig en goed eten, voor een eerlijke prijs, ik kan ga d'r in ieder geval zelf niet voor achter het fornuis staan.

Ook vind ik de lokatie heerlijk: Lekker buiten in de openlucht, waarbij het normale dagelijke straatleven aan je voorbij gaat, al lekker etend buiten aan je tafeltje, de mammasam die aan de overkant werkt is af en toe wel een beetje irritant met klanten aanschreeuwen met d'r: weelcome, als je die kop van d'r gezien heb dan heb je gegeten en gedronken, 5555. verder zitten er nog 2 vaste straathonden die d'r elke dag liggen. Meestal loop ik een keer door de straat en kijk op het schoolbord wat er buiten hangt wat het dagmenu is, meestal bevalt het en neem ik datgene voor slechts 160 baht meen ik, nou tel daarbij een flesje drinken en een fooitje bij op, en je hebt gegeten en gedronken voor een kleine 200 baht, wat mij betreft mogen On en Hans nog lang doorgaan, ik kom er graag in ieder geval.

gegroet, de pompbediende

• loe

Het enige bezwaar wat ik tegen Rinus (My Way) is, dat de porties veel te groot zijn (''Je mot goed eten, jongen'') maar dat zal wel His Way zijn :)

• evert

waar is en de box; ik ga morgen met eva air

• pisauw

Ja Loe dat is waar. Als ik bij hem op vakantie ben ga ik steeds minder eten en weet ik niet meer wat ik moet nemen.

En als hij hier bij mij in Holland is en ik geef een carbonade dan zegt hij doet de deur dicht straks waait hij weg.

Als wij hier naar de slager gaan zijn het niet van die grote. Nou dan neemt hij er maar twee.

Maar hij zegt dat hij liever teveel geeft als dat de mensen nog met honger de deur uit gaan. En er zijn er zat die alles op eten hoor.

Gr. Riet

• wil

Ja dat vind ik nou ook mogen best wat kleiner die mogelijkheid moet je kunnen krijgen vind ik.

• jan zeggelaar

second road, in het kleine steegje schuin tegenover het Lekhotel,

goede reis en eet ze.

Malee zit iets verder de second road op ri. Tops en dan bij 7/11 R

en dan bijna aan het eind aan de rechterkant, vlak bij de

soi bekauw Sawasdee Hotel, goede reis en eet ze,

groeten, jan zeg.