Nederlands eten

• TonPattaya

Klopt Riet het gebeurt maar weinig dat ik daar een stuk biefstuk op mijn bord laat liggen 555

Ton

• sokkepok

het is bij rinus zo lekker,dat het een doodzonde is om ook maar iets te laten staan.

• huibthai

De biefstuk bij Rinus bestaat meestal uit 2 delen Wil, stop een ,,doggy-bag,, in je handtas en snijdt hem koud als rosbief op een broodje op de kamer ,beetje zout en peper ,,smullen maar,,

• loe

Of geef het ook echt aan een ‘'doggy’', krent die bent :)

• Khunjan

Inderdaad Riet, ik kan aardig knagen, maar tegenwoordig sla ik al direct zijn bak gemengde salade af en hou het gewoon bij de gebakken aardappeltjes en de biefstuk. Intussen al weer zo'n 5 x wezen eten bij Rinus en de laatste keer vond ik een schitterende combinatie op zijn menukaart, blokjes biefstuk van de haas waarvan de helft in pepersaus en de andere helft in champignon roomsaus, overheerlijk!!!!

My Way = beslist nr. 1 in Pattaya en wijde omgeving.

• huibthai

Loe, ik was voor de eerste keer bij KFC in Rotterdam C. ik zag een kipstukken -menu staan van Euro 9,50 , ik bestelde dat, toen de bediening,zei,wij brengen het zo aan de tafel ,o.k dus , wat bleek het bleek een familie maal tijd te zijn , 2 grote cola , 2 zakken Friet , 2 bakjes koolsalade en 6 kipstukken . Uiteraard veel te veel voor 1 persoon en liet de rest inpakken. Daar er normaal div. zwervers daar lopen, dacht ik, dan hoeven ze niet uit de vuilnisbak te eten!!! Maar buiten gekomen begon het flink te regenen . geen zwerver in velden of wegen , dus toch maar in een vuilnisbak gedaan bij begin Oude Binnenweg .wel uiteraard met de verpakking!!!!!!!

• pisauw

Ja Jan dat is toch lekker. Dat is black & White. Neem ik ook altijd. Als je weer gaat moet je vragen of hij zijn zus even wil bellen hij weet denk ik wel waar het over gaat.

Veel plezier met de groep.

Gr. Riet

• Rob1706

Eric schreef:

>

> Erg ingewikkeld!!

> Vragen om een Nderlands restaurant, in Pattaya, Thailand. En

> dan zeggen dat je in Thailand bij een Belgisch restaurant

> Argentijnse biefstuk gaat eten.

> Waarbij de argentijnse biefstuk in Thailand wellicht

> afkomstig is uit Nieuw Zeeland.

> 5 5 5 5 5

>

> Eric

Beste Eric,

lezen is toch niet zo moeilijk of ingewikkeld? Ik schreef nl. het volgende:

Het is geen Nederlands maar Belgisch restaurant. Wie van jullie heeft wel eens bij Patrick gegeten? Dit restaurant zit vlak voor My Way en ik vind eten daar ook erg lekker. Heb er afgelopen zaterdag nog erg goede Argentijnse biefstuk gegeten!

Gr.,

Rob

Unquote

Heb ook bij My Way gegeten maar vroeg mij simpelweg af of er ook Nederlanders bij Patrick gegeten hebben omdat je daar ook lekker kunt eten. Niets meer of niets minder. Ben al 5 keer in Nieuw Zeeland geweest trouwens en biefstuk smaakte anders (haha).

Gr.,

Rob

• Cees Braat

Als ik in Pattaya ben, eet ik graag voor de verandering europees eten, want hier in Ngao eet ik vrijwel altijd thais. Thais eten is heerlijk, maar eens in de zoveel maanden smaakt een bakje erwtensop bij “Ons Moeder” best. Ik denk dat vele ex-pats die in een thais dorpje wonen en vrijwel alleen thais eten dat ook heeft.

Maar wat ik niet helemaal begrijp is dat, wanneer je op vakantie bent, je niet het eten van het vakantieland probeert. Hoewel ik maar weinig echte Thaise restauants in Pattaya ken of zelfs ziet kan je er toch echt thais eten, dacht ik.

Wat ik met een echt Thais restaurant bedoel is dat het alleen thaise gerechten serveert en geen europese gerechten.

Maar misschien zijn er vakantie-gangers die denken: “wat de boer niet kent, dat eet hij niet”. Dus nemen ze een mud aardappelen mee in hun koffer, zoals de vroeger Spanje-gangers, die hun kofferbak vol hadden liggen met aardappelen enz.:D

Als ik een biefstukje wilt eten moet ik 84km rijden en dat heb ik er niet voor over.:D:

Ik gun iedereen hun Hollandse Hap in Pattaya, maar ligt Pattaya niet in Thailand? Ik dacht van wel.:D:D

• Blont

Om de hoek bij de Tim bar.

Het uithangbord van de tim bar zie je ´s avonds al van verre.

Henk.