Nederlands eten

• accuphase

het is haast niet te geloven eten tegenvallen bij may way

• Rob1706

Het is geen Nederlands maar Belgisch restaurant. Wie van jullie heeft wel eens bij Patrick gegeten? Dit restaurant zit vlak voor My Way en ik vind eten daar ook erg lekker. Heb er afgelopen zaterdag nog erg goede Argentijnse biefstuk gegeten!

Gr.,

Rob

• P.G.

Bedankt allemaal, krijg nu al honger…

• Jielus

Aanbevelen of afwijzend reageren op een restaurant is een kwestie van smaak en/of sfeer en daarom heel erg moeilijk. Tijdens al mijn ontmoetingen met vrienden en vreemden heb ik zelden meegemaakt dat iemand zei, “wat mijn vrouw kookt is nog te slecht voor de varkens” of “zelfs de honden lopen met de staart tussen de benen weg”. M.a.w. de een is gemakkelijker bevredigd dan de andere. (Ja, ik begrijp de woordspeling)

Persoonlijk heb ik in uiteenlopende restaurants gegeten, zeg maar van Hansje en Orn (The Box?) tot en met Mata Hari. Het eerlijkste is een prijs/kwaliteit verhouding. Bij Hans verwacht ik immers geen Eendenlever Paté met rode portsaus en bij Mata Hari geen Saté met friet. In een badplaats/vakantieoord bestaan er simpelere regels, namelijk: als je niet goed bent dan verdwijn je vanzelf omdat je te weinig klanten hebt. De term Nederlands eten is natuurlijk ook erg beperkt, een varkensschnitzel met gebakken aardappelen kan ook bij een Belg of Duitser op de kaart staan.

Mijn advies P.G. is simpel en niet op vooroordelen gebaseerd, “Kijk eens goed om je heen (waar je je ook bevind) in Pattaya en hou je vast aan de gouden regel, waar het druk is is het goed”. Mocht je keuze op financiën zijn gebaseerd dan zou ik kiezen voor één van de vele buffetten waar je jezelf onder de 200 baht propvol kan eten.

• wil

iK HEB ER EEN KEER EEN HEERLIJKE BIEFSTUK GEGETEN

• accuphase

ik bedoel eigenlijk dat ik het eten bij may way perfect vind.die oude scheepskok die kan er wat van ,daarom val ik van mn stoel als iemand er slecht gegeten heeft

gr jan

• accuphase

heel goed geinformeerd,zo als je schrijf is het precies.gr janJielus schreef:

>

> Aanbevelen of afwijzend reageren op een restaurant is een

> kwestie van smaak en/of sfeer en daarom heel erg moeilijk.

> Tijdens al mijn ontmoetingen met vrienden en vreemden heb ik

> zelden meegemaakt dat iemand zei, "wat mijn vrouw kookt is

> nog te slecht voor de varkens“ of ”zelfs de honden lopen met

> de staart tussen de benen weg". M.a.w. de een is

> gemakkelijker bevredigd dan de andere. (Ja, ik begrijp de

> woordspeling)

>

> Persoonlijk heb ik in uiteenlopende restaurants gegeten, zeg

> maar van Hansje en Orn (The Box?) tot en met Mata Hari. Het

> eerlijkste is een prijs/kwaliteit verhouding. Bij Hans

> verwacht ik immers geen Eendenlever Paté met rode portsaus en

> bij Mata Hari geen Saté met friet. In een

> badplaats/vakantieoord bestaan er simpelere regels, namelijk:

> als je niet goed bent dan verdwijn je vanzelf omdat je te

> weinig klanten hebt. De term Nederlands eten is natuurlijk

> ook erg beperkt, een varkensschnitzel met gebakken

> aardappelen kan ook bij een Belg of Duitser op de kaart staan.

>

> Mijn advies P.G. is simpel en niet op vooroordelen gebaseerd,

> "Kijk eens goed om je heen (waar je je ook bevind) in Pattaya

> en hou je vast aan de gouden regel, waar het druk is is het

> goed". Mocht je keuze op financiën zijn gebaseerd dan zou ik

> kiezen voor één van de vele buffetten waar je jezelf onder de

> 200 baht propvol kan eten.

• Eric

Erg ingewikkeld!!

Vragen om een Nderlands restaurant, in Pattaya, Thailand. En dan zeggen dat je in Thailand bij een Belgisch restaurant Argentijnse biefstuk gaat eten.

Waarbij de argentijnse biefstuk in Thailand wellicht afkomstig is uit Nieuw Zeeland.

5 5 5 5 5

Eric

• pisauw

Ik wil geen reclame maken voor mijn broer (MyWay) want ik houd mij daar altijd mee op de achtergrond.

Maar het eten is goed en er is nog geen kok geboren die alle monden tevreden kan stellen.

En er zijn nog meer goeie restaurants maar dat heeft met persoonlijke smaak en voorkeur te maken.

Ook bij Patrick smaakt het eten.

Ik ga zelf ook wel eens bij een ander ff eten behalve een biefstuk die eet ik wel bij mijn broer. Maar ik zal hier verders geen namen noemen bij wie ik het wel goed of niet goed vind want wat ik lekker vind hoeft een ander niet lekker te vinden.

Maar keus genoeg in Pattaya. Succes.

Gr. Riet

• timachterhoek

Restaurant Klein Vlaanderen second road t/o soi 7

Eten hartstikke lekker!