Ik heb altijd gelijk, ook als ik geen gelijk heb (WF Hermans)
De barren die in het ,,rooien rokken,, distrikt o.a ,gesloten waren , hebben als ,,sponsor,, een buitenlander, deze zijn onlangs bijna allen gestraft door te lang openblijven, , dus,, bang,, om weer gepakt te worden. Het biertje smaakte gisteren extra heerlijk, dank zij jou , Erik ,vooral in het 35 baht gedeelte!!!
Laat mij nou maar in het rooie rokken gedeelte wonen Huib, daar kan ik tenminste gewoon met normaal vervoer komen.
Bij jou is dat anders, want daar reed ik een week geleden voorbij, en ik was blij dat ik een auto op hoge wielen heb. :D:D:D:D:
Dat was wel nodig ook, want ondanks de hoge wielen, het water bijna tot aan de portieren, ik zou als ik jou was, gewoon een boot kopen om bij jou optrekje te komen. 5555555555
Man man man, vuilniszakken, troep bende, alles spoelde daar door de straat, daarbij de 36ste keer dat de boel word opengebroken voor weer nieuwe riolen te leggen, maakte het tot een complete gaos. :D:D:D:D:D:D:D:D
Nern Plab Wahn, ofwel soi moslim de winkelstraat
kan het water goed verwerken, zij straten die ik ken ook.
Maar wat maakt het uit, met een uurtje is alles weer droog
en schijnt de zon weer, beter als de hele dag motregen en
kou en wind in holland, dus waar hebben we het over.
Misschien moet heel Nederland dan wel verhuizen, maar
liever niet, want dan krijgen we hier de Marokkanse en
Antilliaanse toestanden etc., houwe zo,
groeten, jan zeg.
Was bij mij in de wijk en zelfs in nern plub waan niet het geval, of ben jij soms na je verhuizing ook aan die rivier gaan wonen Sajan? 55555555.
Nee maar zonder gekheid, soi nern plub waan ligt heel veel hoger dan die soi kownoi, en daarom ook bij zware regen veel minder last van overlopen van de wijken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?