toch droogleggen !

• loe(s)

Ik heb altijd gelijk, ook als ik geen gelijk heb (WF Hermans) :)

• huibthai

flessen van 33 cl en 50 cl , dus gelijk Ger!!!!!!!

• huibthai

De barren die in het ,,rooien rokken,, distrikt o.a ,gesloten waren , hebben als ,,sponsor,, een buitenlander, deze zijn onlangs bijna allen gestraft door te lang openblijven, , dus,, bang,, om weer gepakt te worden. Het biertje smaakte gisteren extra heerlijk, dank zij jou , Erik ,vooral in het 35 baht gedeelte!!!

• hansthailand

Laat mij nou maar in het rooie rokken gedeelte wonen Huib, daar kan ik tenminste gewoon met normaal vervoer komen.

Bij jou is dat anders, want daar reed ik een week geleden voorbij, en ik was blij dat ik een auto op hoge wielen heb. :D:D:D:D:D::D

Dat was wel nodig ook, want ondanks de hoge wielen, het water bijna tot aan de portieren, ik zou als ik jou was, gewoon een boot kopen om bij jou optrekje te komen. 5555555555

Man man man, vuilniszakken, troep bende, alles spoelde daar door de straat, daarbij de 36ste keer dat de boel word opengebroken voor weer nieuwe riolen te leggen, maakte het tot een complete gaos. :D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Sajan

ach Erik was in nungplabwan waar jij woond het zelfde, 3e road stond ook blank en de sukumvit en er zullen best nog meer straten blank hebben gestaan, dan zijn er toch veel mensen die verkeerd wonen. 5555555

• huibthai

Jan, ben blij als het blank staat is water niet mogenlijk ,wij wonen op de ,,Hill,, En als het hoog staat, is het heerlijk , lekker thuis achter de ,,gebreide broek,,

• jan zeggelaar

Nern Plab Wahn, ofwel soi moslim de winkelstraat

kan het water goed verwerken, zij straten die ik ken ook.

Maar wat maakt het uit, met een uurtje is alles weer droog

en schijnt de zon weer, beter als de hele dag motregen en

kou en wind in holland, dus waar hebben we het over.

Misschien moet heel Nederland dan wel verhuizen, maar

liever niet, want dan krijgen we hier de Marokkanse en

Antilliaanse toestanden etc., houwe zo,

groeten, jan zeg.

• hansthailand

Was bij mij in de wijk en zelfs in nern plub waan niet het geval, of ben jij soms na je verhuizing ook aan die rivier gaan wonen Sajan? 55555555.

Nee maar zonder gekheid, soi nern plub waan ligt heel veel hoger dan die soi kownoi, en daarom ook bij zware regen veel minder last van overlopen van de wijken.

• hansthailand

Jij hebt net als ik gemakkelijk praten Jan, wij wonen volgens de kenner in de rooie rokken buurt, maar in mij ogen liever in de rooie rokken buurt, zonder wateroverlast, als aan soi kownoi, achter de gebreide broek, met wateroverlast 55555555

• Soldier

Voor jan zeggelaar. En wat voor toestanden zijn dat dan.