toch droogleggen !

• Cees Braat

Ik ben weer paraat op deze prikpagina. De afgelopen vier weken met familie uit Nederland door Thailand getrokken en ik ben weer teruggekeerd op het oude nest in Ngao.

Al lezende in deze topic begrijp ik dat er vele verslaafde aan alcohol zijn die in deze topic schreven. De wereld lijkt wel te klein als er een paar dagen geen of weinig alcohol in de bars geschonken wordt.

Respect voor de tradities vn Thailand zijn soms ver te zoeken. Thailand is prima als er maar de nodige alcoholische dranken geschonken kan worden. Als dat niet kan is de wereld te klein.

Zoals Gert v/d Berg als schreef. Toon wat meer respect voor Thailand en zijn tradities.

• jan zeggelaar

Algemeen bekend toch.

• Sajan

ja Erik ik vind het wel eens leuk als de straten blank staan. jammer voor de mensen die er wonen en er last van hebben. maar zo ver ik weet heeft huib er geen last van, die blijf lekker thuis na een fikse regen bui.

• Sajan

Erik ik woon niet meer in de rooie rokken buurt. ben 20 oktober verhuisd. er was daar te veel geluids over last. nu kan ik tv horen als het geluid op 18 staat, in de rooie rokkenbeurt moet ik het geluid op 50 zetten om nog iets te kunnen volgen. is wel een weerldje van verschil.

• hansthailand

Ik heb er geen last van van geluidsoverlast, maar ik heb dan ook een flink stuk tuin voor mijn huis liggen, en daar verwaait het geluid schijnbaar in.

Mensen aan de overkant hier, met heel weinig tuin, klaagden laatst ook over het verkeer dat voorbij komt snachts, met name brommers die gas geven.

• hansthailand

Huib heeft ook niet veel keuze na een flinke regebui, want dan moet je met een boot vertrekken daar.:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hij klaagt er soms ook over, zo nog enkele weken geleden op de prik, maar je zal er maar een huis gekocht hebben, dan ben je mooi klaar.

Verder vind ik het persoonlijk een grote blamage, na al die keren dat de straten daar zijn open gebroken i.v.m. riool werkzaamheden, dat het na al die jaren nog niet werkt.

• Soldier

Helemaal mee eens meneer Braat.

• holiday

Ik van de beerenburg af?? Nee hoor.

Maar ja, bij gebrek aan beerenburg in het buitenland schakel ik over op vodka.

Morgen ben ik weer in NL, dus dan kan ik weer aan de bb.

Proost !

• huibthai

Nu we toch aan het slap ouwehoeren zijn , uitwijk mogenlijkheden genoeg , iets naar boven links aanhouden ,, de vogenlaarwijk in,, en dan door soi Moslim . Maar ook de soi Katalo, die we altijd praktisch nemem is een zeer goede optie. Ook een boot heb ik altijd willen hebben , liefst een ,,duik,, boot ,,,,je mag na aankoop solliciteren Erik . Jan maak ik compagnon

• Khunjan

Er is nu ook Chang Light te koop in de supermarkten, slechts 4,2% Ger :D