toch droogleggen !

• theo

had me er al bij neer gelegd ,Ik wist ervan maar had me vakantie niet anders kunnen plannen en al zou dat wel hebben gekund ,weet ik niet of ik dat dan wel gedaan zou hebben.

maar Thailand zou Thailand niet zijn. Vandaag versoepeling van de regels in Pattaya ! hahaha ! drie dagen wel rust geen muziek . maar in de barren mag de 14e en de 16e wel geschonken worden voor de falang ! De 15e dan is het wel serieus ! geen drank .geen herrie ! HEERLIJK !!

• pattaya.startpagina.nl

http://www.pattayaone.net/news/2008/november/news_12_11_51.shtml

en een bericht uit Bangkok :

Dear Balcony Member,

The Balcony will be open during the period 14-16 November 2008. This is a time of national mourning for the Royal Funeral of H R H Princess Galyani, H M The King's only sister, and therefore we have been asked to turn off most of our street lights and to significantly reduce the volume of music.

Our staff will be wearing black over the entire period and there will be no street shows. Although we will be serving our full food and drinks menu throughout, we would ask for your cooperation in dressing and behaving appropriately over this period. Thank you.

The Balcony 86-88

Rene

• huibthai

zondag gaan we vissen op zee, met tassen vol met bier etc , is dit wel toegestaan Erik???? Morgen een prive party bij jou in de buurt !!! Zaterdag zien we nog wel!!!

• Soldier

Zijn de massage salons WEL open?

• Eubel

Waar is het probleem in godsnaam,je bent in een land te gast,een lid van hun koninklijke fam.overlijd,of wordt begraven,en hun regering beslist dat er gedurende drie dagen geen alcochol geschonken wordt,nu leg je daar dan bij neer,als dit hun manier is om een princes van koninklijke bloede te herdenken,respecteer het gewoon,ik weet één ding zeker ik zou niet (als toerist of zakenman)in het land willen zijn de dag dat ZKH Rama IX komt te overlijden,want in die week dan zal je pas toestanden meemaken,toestanden die onze wijze van denken als “totaal van de pot gerukt”zouden, omschtijven,maar hun verdriet zal echt zijn,en wie zijn wij verwende polderjongens(NL en VL) om daarover te oordelen,laat staan te veroordelen.

Eubel

• huibthai

gaat alleen maar om de discussie hier , Eubel . je moet toch ergens over ouwehoeren .Mij interesseerd geen 1 koningshuis , maar geen moeite met dit gebod, ik doe toch wat ik zelf wil .

• Willem

Alleen heren mogen deze rouwdagen masseren.

:D:D:D

• Soldier

Nou Willem, de beste massage heb ik van een blinde heer gehad.

• Boris

Met happy ending?:D

• Willem

Op de site van de Nederlandse vereniging in Pattaya vind je informatie/foto's over die blinde masseurs en masseuses, er zijn er 40 werkzaam in Pattaya, hun eigen site werkt niet zo goed:

www.nederlandseverenigingpattaya.org/nieuwsbrief100.htm