toch droogleggen !

• Soldier

Nee Boris, niet van dat allemaal.

• Soldier

Klopt Willem, de kruidenstoom massage is een must.

• ab

de 14e mag er gedronken worden alleen de muziek niet te luid en geen buiten verlic hting zaterdag alles dicht go go,s ook maar zondag mag het weer net zoals de 14e

• huibthai

zo is het werkelijk Ab, werd net gebeld door een Hollander die vanmiddag naar de markt komt, deze was nu aan het rondtoeren op de motor-bike , deze zag op div. plekken dat er gewoon bierflessen op de tafels stonden

• jan zeggelaar

Hopelijk geen lege flessen van de vorige avond Huib 555

Ik zal vanavond zelf ook maar even gaan inspekteren,

mijn stapavondje.

Word het misschien toch nog gezellig, alhoewel zonder

drank zal dat ook wel lukken, maar een beetje alcohol

geeft toch een verruimender blik, groeten, jan zeg.

• holiday

Vul een waterflesje met vodka !

Bestel gewoon cola en giet er wat vodka bij.

Ik denk niet dat het te maken heeft met niet zonder drank kunnnen te maken heeft, maar ik kan me indenken dat als je op vakantie bent je graag een borreltje drinkt.

En als iets niet mag, wilen we het juist graag. Toch???

Toen ik tijdens de Ramadan in het Midden Oosten zat, en een weekend naar Bahrain ging dacht ik ook dat daar wel drank geschonken werd.

Volgens manlief was dit nl. in het verleden altijd het geval.

Helaas waren de regels daar ook veranderd.

Gelukkig was er in de club lounge van het hotel wel alcohol verkrijgbaar.

En ja, ik kan best wel een paar dagen zonder drank,want ik drink nu ook niet dagelijks. Maar als het daadwerkelijk NIET mag, tja, dan wil je juist wel.

Nou mensen een fijn weekend, en voor je het weet zijn deze alcoholvrije dagen al weer om.

• pattaya.startpagina.nl

Ik kreeg net een mail uit Pattaya waarin staat dat er vandaag en Zondag geschonken mag worden , zonder feestverlichting , neon verlichting , entertainment , muziek enz ,niet echt gezellig ……..maar het schijnt dus wel te mogen . Zaterdag mag er niet geschonken worden .

Rene

• huibthai

van de beerenburg af??? holiday , dat spul vind Piet Kroket ook vergif in anderen der lijf !!!

• pietpattaya

Zo is het maar net, voor zondag de cola al bijgevuld met deze godendrank.

Komen de grote vissen ook op af dus ……….

• loe(s)

het is niet waar, hansthailand zegt het zelf :)