Ik heb er maar één woord voor……………….onbegrijpelijk
Ik snap nog steeds niet waar Cees Braat de pedofielen verdediger het vandaan haalt, borrelpraat? Niks borrelpraat, elk weldenkend mens heeft hier (pedofielen) zijn afkeer over, laat dit vooral duidelijk zijn aan meneer Cees Braat!
Het enigste wat ik tot dusver op deze topic heb gepost was een bijval voor Patrick die door de heer Cees Braat werd aangevallen.
Mijn woorden waren letterlijk: Ik kan mij de verontwaardiging van Patrick best begrijpen daar hoef ik geen Duitse woorden voor te gebruiken. Opruimen!!!
Dat dit door de heer Cees Braat uit zijn context is getrokken met Nazi-Duitsland vergelijkingen en doorspekt met andere Duitse onzin frases geeft een indirect goed beeld van de heer Cees Braat!
Heb er slechts een paar woorden voor nodig in het Nederlands: Wanneer je zelf niet helemaal fris onder de oksels bent ga dan niet een vader aanvallen die zelf met dit bijltje gehakt heeft, anders gaat zich dit geheid tegen je keren!!!
Er is geen woord door mij geschreven die de vermeende pedofiel steunt, begrijpt of in bescherming neemt.
Mijn enig punt is dat er door diverse personen meningen worden geventileerd die haaks staan op een normale rechtsgang. Als de betrokken persoon schuldig wordt gevonden mag hij van mij levenlang krijgen. Maar alleen een rechtbank kan hem schuldig vinden.
De woorden opruimen, afschieten en verbranden getuigd niet van een normale rechtsgang en die was er niet in nazi-duitsland, Sovjet-unie en diverse andere landen.
Vandaar de link erna.
Mijn mening is dat een normale rechtsgang zijn beloop moet hebben en als een paar mensen van mening zijn dat zij het recht in eigen handen wil hebben is dat hun goed recht, maar is dan niet verbaasd als daartegen stelling wordt genomen.
Voor mij zijn al die meningen borrelpraat, want dat doet het goed aan de bar, al worden die woorden thuis achter een PC geschreven.
Er is door de mensen die zulke meningen neerschrijven geen enkel woord geschreven over een normale rechtsgang, en dat getuigd naar mijn mening een afwijzing van de normale rechtsgang, zoals die in de meeste beschaafde landen wordt toegepast.
CEES JE HEB GELIJK. Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is en niet anders. Interpool zoekt een VERDACHTE en meer niet. Wordt hij daarna schuldig verklaart, heb ik geen probleem met vierendelen.
Het is mij hier meer opgevallen dat een bepaalde groep mensen een andere groep mensen (moslims) aanvallen om dat die doen wat zij nu juist hier prediken maar dat zien ze niet. De heertjes met een iq van een garnaal willen in onze westerse rechtsraat iemand veroordelen cq terechtstellen zonder eerlijk of enige vorm van proces en zijn tegen de moslim wet in NL, maar willen het wel als het hun uitkomt. Raar……………..
Inderdaad Cees dat zijn nazi - STASI - Sharia praktijken en meer niet. Maar dat mag hier niet gezegd worden want worden de heertjes boos. Deze zelfde heertjes zie je niet meer in Thailand als het land eenmaal sterk ontwikkeld is economisch en zodoende vrouwen hun zuignap niet meer hoeven verhuren uit financiële noodzak. Dan zitten deze heertjes opeen op de Filippijnen, Cambodja, etc. Natuurlijk voor de tempels en niet voor de zuignap verhuur.
Ik heb een grote bek maar al onze heertjes die hem nu al veroordelen hebben nog geen ziekelijke foto van deze man gezien (ik wil ze ook niet zien). Daar mee zeg ik dus niet dat ze niet bestaan of dat het niet waar is.
Zoek eens uit hoe de US pedo wetgeving ik elkaar steekt en kijk dan eens in de spiegel heertjes en denk dan eens hoeveel zuignapjes onder de 22 in je bedje hebben gelegen en denk eens wat je maximale leeftijd verschil was/is (leeftijdsverschil heertjes daar is grotendeels de US pedo wet op gebaseerd). Zullen we de heertjes nu maar niet veroordelen want dat is namelijk anders en zo zijn zij niet. Nogmaals heertjes van stand kijk de US pedo wet na. Dan schrikken de heertjes zich misschien wel eens de pleuris als ze in de spiegel kijken. En ben je voor de US zomaar een verdachte pedo. Toch maar eerst maar een rechtzaak heertjes? Die US wetgeving is heel zwart wit, denk er nog maar eens goed na dat je zo maar in een ander land voor pedo gezien kan worden.
O ja nog wat. Vorig jaar is in Thailand ook een verdachte pedo opgepakt en werd hier ook door iedereen al veroordeeld. En wat bleek deze man was onschuldig en was geestesziek en wilde gewoon aandacht. Maar de heertjes hadden hem al veroordeeld en gevierendeeld.
Voor de goed orde ik moet niets van pedo's hebben. Maar iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Ik zou het anders verwoorden, Del, maar in wezen heb je gelijk.
Ik ben niet godsdienstig, maar er is een mooie uitspraak van Jezus: “Wie zonder zonden is, werpe de eerste steen”.
Als oudere heren met veel jongere meisjes (boven de achttien) willen rotzooien, dat moeten ze zelf weten, maar dan in, naar mijn mening, ondoordachte termen, een verdacht iemand te veroordelen, gaat mij te ver.
Moet je toch nog maar eens mijn reactie lezen Cees ik zeg eerst pakken die vent en als hij idd de persoon is die ze zoeken dan opruimen die zooi er staat nergens dat één v/d prikkers hem zou willen pakken ofzo zou ook niet goed zijn daar zijn anderen voor maar iedereen heeft wel een mening wat ze met zo'n smeerlap zouden willen doen.
Trouwens ik vind wel dat je die smeerlap behoorlijk aan het verdedigen bent je had beter Cees Braaf kunnen heten
Ton
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?