Interpol doet wereldwijde oproep over pedofiel

• Willem

Jan ik ben het met jouw laatste posting helemaal eens maar we kunnen nooit en te nimmer tolereren dat we eigen rechter gaan spelen. Dat kan gewoon niet in een samenleving als het onze.

• loe

En degenen met de grootste muil, blijken later de grootste kelder onder hun huis te hebben :)

• Khunjan

Dank je Willem, en dat de rechtspraak moge zegevieren over dit soort onfrisse figuren, want het zal je kind maar wezen wat misbruikt wordt!

• Willem

Nu wordt zelfs de huidige koning Albert van Belgie beticht van kindermisbruik voordat die koning was in het boek van Jean Nicolas:

www.koningkeizerrijken.info/koning-albert.htm

Het moet toch niet gekker worden.

• Khunjan

Ja Willem, kindermisbruik is niet aan rangen of standen gebonden zoals in het verleden maar al te vaak is uitgekomen. Rechters, advocaten, dokters, dominees, pastoors, jeugdleiders om er maar enkele te noemen, zelfs van ons kleine kikkerlandje wil je nog niet weten welke onfrisse zaken zich er afspelen.

• Cees Braat

De rechtsspraak is recht spreken en niet vergelding. De sharia-wetgeving spreekt over vergelding: Oog om oog, tand om tand. Wel af te kopen met een som gelds.

Wat Khunjan graag wil zien is gewoon de sharia-wetgeving en om het maar in duits te zeggen: Das Gezundes Volksemphindung.

De schuldvraag staat als vast, al weet Khunjan niets van dit geval af, alleen een persbericht van Interpol, maar lekker aan de bar : “Das Gezundes Volksemphindung” rondbazuinen, dat is populair.

Uitspraken van Khunjan zouden in Nazi-Duitsland het uitstekend doen. Zo te zien is er in de wereld niets veranderd. O, ja, in de dertiger jaren werd er in de USA ook lekker onder de zwarte bevolking hier en daar een zwarte opgehangen door blanke omstanders omdat ie schuldig “leek”. Khunjan zou zich daar perfect thuisvoelen.

• patrick

Beste Cees,

Ik vermoed dat je mijn woorden niet goed heb begrepen.

Als er van dit soort dingen op internet verschijnen en hoogst waarschijnlijk ook nog door dit >>>>>> zelf geplaatst voor zijn eigen kick,

Dan ben je niet alleen ziek in je hoofd maar spoor je gewoon helemaal niet.

Het schijnt zo te wezen ik heb de beelden zelf gelukkig niet hoeven te bekijken dat hij aan dit vegrijp schuldig is.

En ja dan denk ik dat je dit soort mensen mag afschieten.

Ik heb verder niks met nazi Duitsland van doen en deze zaak net zo min.

>>>>>> staat voor hoe moet ik zo iemand noemen Mens - Beest - Viezerik

vul maar in.

Ik heb zelf knderen in de leeftijds groep ook in Thailand als deze jongentjes, nou waren het mijn kinderen niet maar het raakt me enorm.

Groet Patrick

• TonPattaya

Inderdaat moet die maf voor de rechter komen als hij gepakt wordt en als blijkt ,dat het waar is gelijk afgemaakt worden of wil je hem van belastinggeld in leven houden?

Van mij mogen per direkt de doodstraf invoeren voor moordenaars,pedo's.verkrachters, kortom voor iedereen die andere mensen fysiek geweld aan doen of doden.

En om nu Jan zijn uitspraken met duitse kreten te vergelijken slaat gewoon helemaal nergens op

Ton

• Cees Braat

Prachtig die borrel praat: afschieten, ophangen, vierendelen, kruisigen, radbraken, spietsen, verwurging, verbranden e.d.

Waarom ik het vergelijk met nazi-duitsland is gewoon dat de machthebbers van toen uitvoerden wat jullie zo lekker aan de bar vertellen en wat jullie zo lekker zouden willen doen.

Dus jullie zouden graag willen dat de sharia wordt ingevoerd. Die wetgeving doet juist precies wat jullie zo graag willen.

Dus wat let je om een partij op te richten die wat jullie betreft de halve bevolking over de kling jaagd, met vrouwen en kinderen erbij. Dat ruimt dan lekker op, want het zijn jullie woorden: Opruimen die handel.

• TonPattaya

Dus jij zou willen dat ze die vent na 4 jaar gewoon weer de straat op moeten sturen ? lekker ben jij dan of die gek die zijn dochter 24 jaar in een kelder gooit en er ook nog een paar kinderen bij verwekt

zeg dan wat je wil en rot op met borrelpraat dat is dit niet het is pure ernst kun je niet met je klauwen van een kind afblijven zul je gewoon heel zwaar geboet moeten worden en dat is voor mij maar een ding naar de houten jassen toe

Ton