Interpol doet wereldwijde oproep over pedofiel

• Arie 2

Werd je aangevallen dan?? Waar heb je het over? Ik heb even gekeken maar begrijp het niet.

Niet zeiken maar prikken! Doe ik ook . Luistert ook niemand naar. Lucht wel op af en toe. :D

Pedo’s dus gewoon een klap in den nek voor het zich voortplant! Reageer ik toch maar even.

• TonPattaya

Niks alleen lezen Patrick Prikken net wat Arie zegt je bericht was goed en er zijn er genoeg die jou steunen en het helemaal met je eens zijn.

Ton

• Khunjan

Bravo :D In de USA weet men wel raad met deze verdachte.

• Khunjan

100%

• Charlie

Eddy, ik reageerde op jouw http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1551&i=88329&t=88317 wat ik beschouw als een beetje onschuldig dollen van jouw zijde, niets mis mee. Kom op Eddy, jij bent toch min of meer hier het synoniem van TheReeves. Maar als ik hem in de Malee of in welke bar was tegengekomen had hij er ook een kunnen krijgen hoor.

• Cees Braat

Voor mij einde discussie. Ik heb mijn mening kunnen uiten en diegene die het met mij niet eens waren ook.

Meningen en standpunten mogen verschillen. Gelukkig maar, want anders wordt de wereld zo saai.

Nog een nabrander. Er waren 200 reacties gekomen op de oproep. Slecht 3 ervan waren gericht op de juiste persoon. Betekend dat 197 onschuldigen bij Interpol gerapporteerd werden. Het zal je buurman maar zijn die jouw naam doorgeef.