Aeroflot

  • nakluaboy

    De opvolger van mischien wel mahan air

    Mischien iets voor onze vriend frans master

    http://online.atp.nl/tc.dll?ac=search&st=fares&tid=AIRSU-V24PWGLYR-Z

    *D

  • Khunjan

    Al geven ze me geld toe stap ik nog niet bij die club in.

  • Hans Brouns

    Eindelijk goed nieuws voor onze Frans. Maar liefst twee maatschappijen overwegen te gaan vliegen op Bangkok. De keus kan mij niet groot genoeg.

    Ik vlieg in ieder geval altijd alleen met die Chinezen.

    De ene maatschappij staat bekend om het schenden van mensenrechten en vrouwenmishandeling.

    De andere is bekend geworden door hun verouderde toestellen (oordopjes meenemen) en hun management, dat oorlogsmisdaden op grote schaal steunt.

    Maar de beide landen beschikken wel over voldoende kerosine, zodat ze voor een paar geeltjes minder kunnen vliegen.

    Mahan en Aeroflot geluk…maar ik ga nog liever lopen.

  • han

    NOOIT !!!

    Ik vind het al erg om Pattaya met ze te delen,laat staan ook nog de reis.

  • Fransmaster

    Jij komt toch nooit meer in Pattaya Han, dus wat loop je nu weer te gillen?

    Gegroet, de pompbediende

  • Fransmaster

    Sorry Hans ik voel me niet aangesproken,……ik ken deze maatschappij niet, noch hun vliegtarieven. Maar China heeft ook mensenrechten geschonden hoor, denk maar eens aan Tibet, dus niet te hoog van de toren blazen Hans.

    gegroet, de pompbediende

  • Hans Brouns

    Oh… even vergeten…Een grotere instroom van Iraniers en Russen zal Pattaya geen goed doen. Niet dat ik iets tegen deze mensen heb. Integendeel.

    Maar ik heb nu eenmaal een hekel aan mensen die op de grond spugen, voordringen, denken dat ze met geschreeuw alles kunnen bereiken, vrouwen mishandelen, lallend over straat lopen, en zo kan ik wel een tijdje doorgaan.

    Voor mij is Aeroflot en Mahan geen optie. Maar misschien voor anderen wel.

    Vrijheid …blijheid.

  • Khunjan

    China Airlines en Eva Air zijn beide uit Taiwan afkomstig, het voormalige Formosa van wat al decenia lang in de clinch ligt met China, wel even bij de les blijven Franske.

  • han

    Maar China heeft ook mensenrechten geschonden hoor, denk maar eens aan Tibet, dus niet te hoog van de toren blazen Hans.

    omdat het China air heet betekend nog niet dat het communistisch China is Frans

    Juist niet in dit geval maar het vrije China ofterwel Taiwan.

  • Hans Brouns

    Beste Frans, even een lesje geschiedenis. China heeft inderdaad mensenrechten geschonden in Tibet en diverse andere landen. China Air komt uit Taiwan (het voormalig Formosa) Dat is en zelfstandig eiland en heeft geen enkele band met China. De Chinezen willen dat eiland gaarne inlijven maar de V.S.en enkele andere landen hebben Taiwan beloofd dat zij zouden ingrijpen als China tot de aanval op Taiwan overgaat.

    Dus China en ook EVA zijn Taiwanese maatschappijen, niet Chinees dus.

    Frans je kan niet alleen begrijpend lezen. Maar je hebt bovendien niet goed opgelet op school. Waarschijnlijk was je reeds bezig met het dromen van auto's van brandstof te voorzien.

    Als je meer wil weten over de China en Taiwan mail mij dan maar. Dan sla je niet zulke flaters.

    Overigens heb je gelijk met je opmerking dat de meeste landen oorlogsmisdaden hebben gepleegd.

    Maar als je op school wat meer had opgelet dan had jij je nu niet als “de arme pompbediende” hoeven te profileren.

    Beste Frans, schroom niet een vraag eerst advies als je dergelijke wijsheden gaat poneren. Dag Frans,

    je vriend Hans.