Aeroflot

  • huibthai

    Ik zie steeds meer in de postings van ,,pater frans,, dat er een nieuw ,,orakel,, is opgestaan hier op de prik. Rene, misshien een goede hint ,,onder de 30 verwideren“”

  • Ger

    Omdat Nederland op grote schaal de mensenrechten heeft geschonden over zo´n beetje de hele wereld en in de VOC tijd er behoorlijk op los heeft gemoord, gemarteld en verkracht, vlieg ik nooit met de KLM 5555555

  • Charlie

    Niet zo “klikken” huib :? Of als zo'n voetballer zeuren “scheids je moet hem een rode kaart geven”.:? Bah !

  • han

    Ik mag de postings van Frans juist wel,hij is best gevat,soms grappig en bijt netjes van zich af.

    Toch zit in al zijn berichten een ondertoon van respect,in het geval dat dat niet zo is denk ik dat zijn overmoed soms parten speelt.

    Ook word hij door zijn eerlijkheid bovenmatig aangepakt,maar gaat hier ook sportief mee om.

    Frans,al komt hij van onder de rivieren is een beste prikker :D:D

  • Fransmaster

    Dat is het eerste positieve wat ik in lange tijd van je gehoord heb Han, ik voel mezelf gevleid door postings als deze, ga zo door.

    Gegroet, de beste prikker

  • Fransmaster

    Ik ga hier nog geeneens op reageren Huib, je zal nu trouwens wel met je grote kwebbel op de markt zitten, het is tenslotte donderdag.

    Gegroet, het oakel in spé

  • Khunjan

    De markt is trouwens op dinsdag en vrijdag, dus Huib moet vandaag zijn vertier ergens anders zoeken :D

  • Charlie

    Ben het niet altijd met je eens dat moge bekend zijn maar deze keer wel ! Hulde voor je uiteenzetting !

  • huibthai

    Prima Han, ik jaren terug dit ook gedaan als mijn dochter weer met één of andere eikel thuis kwam, ik stak hem de mooiste veren in zijn reet en inderdaad het hielp ,

  • han

    Je prees die engerd regelrecht het graf in…wijlen Wim Sonneveld.

    Veren zijn niet nodig,hij is duidelijk de slechtste niet.