Aeroflot

  • Fransmaster

    Ik zeg, gewoon niet zo gillen Han, en gewoon naar de Fillepijnen gaan en val ons ‘normale mensen’ als toerist in Pattaya niet lastig.

    Gegroet, de normale toerist

  • Fransmaster

    Bla bla bla, ……….ik wordt er een beetje moe van, zoek eens een normale baan of een hobby Hans, en val ons ‘hardwerkende mensen’ niet zo lastig met die populaire praat.

    Gegroet, de hardwerkende mens

  • han

    alsof er zoveel “”normale “”mensen in Pattaya komen :D:D

  • Hans Brouns

    Beste Frans, je hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag of het je bekend is dat China uit Taiwan komt en niet uit China.

    Bovendien kom nu niet met je opmerking “de hardwerkende mens”. Dat is alleen een afleidingstaktiek, die nooit werkt. Ik heb ook hard gewerkt en Han ook.

    Als je van iedereen ongelijk krijgt, wees dan een kerel. En wordt het bovendien onderbouwd geef je ongelijk toe. En blijf niet dreinen als een kleine kind.

    Word eens volwassen, je bent tenslotte al bijna dertig. Als jij je zin niet krijgt of je wordt gewezen op onjuiste beweringen ga je meteen schreeuwen en schelden.

    Dat is toch niet normaal. Frans laat je trotse maskertje eens vallen. Geef toe dat mensen (ook ik) foutjes maken.

    Drink een pint met mij, dan kan je zelf zien dat ik niet zo een kwaaie pier ben.

    Maar wees wel eerlijk.

    Dag Frans,

    je vriend Hans.

    Misschien komen wij een keer tegen in Pattaya, wij hebben ‘foto’s tenslotte nog.

    Dan zal je zien dat ik echt niet een toffe kerel ben.

  • sjakiewattenon

    Heeft barney al weer zijn naam veranderd. *D

  • Hans Brouns

    De laatste regel van mijn posting het woordje “niet” vergeten. Het is al laat.

    Moet luiden: “Dan zal je zien dat ik echt een toffe kerel ben”.

  • Fransmaster

    Hans ik heb helemaal geen zin om met jouw in discussie te gaan, ik denk er het mijne over, jij het jouwe, en nu ga ik slapen, morgen is er weer een dag voor een hoop slap gezever op dit befaamde oude-jongens-krentebrood-pattaya-prikbord.

    Ik snap niet dat een man van jouw leeftijd en klasse nog op zo'n discussiebord doet trouwens, je moet je écht vervelen lijkt me, mischien biedt een LOI-cursus bloemschikken nog bepaalde uitkomsten.

    Goed, morgen gaan we weer verder met modder gooien, maar hopelijk heeft de moderator dan al het één en ander verwijderd, voordat de de bejaardenpossé ontwaakt uit hun schoonheidsslaapje…….

    Morgen ben ik de hele dag vrij en kunnen we weer gezellig modder gooien.

    Tot ziens vrienden, de pompbediende

  • pietpattaya

    ;) en de groeten uit BKK room 1008

  • freddie

    Wat een onzin,ook in thailand word op grove wijze de mensenrechten geschonden en daar ga jij al heeeeel lang naar op vakantie.(om over de filippenen nog maar te zwijgen)En vrouwenmishandeling komt ook niet voor in deze landen.

    Aeroflot vliegt tegenwoordig met de nieuwste vliegtuigen en is beursgenoteerd!

    Het is dezelfde naam maar een nieuwe maatschappij.

  • Jan/Travelprins

    En Aeroflot vliegt op U-Tapao en je mag 75 kg bagage meenemen (tenminste dat denk ik als ik al die Russische vrouwen inkopen zie doen in Pattaya).