Aeroflot

  • Fransmaster

    God weet wat die a.s. schoonzoon over jouw dacht Huib,555, daar al eens over nagedacht?

    Gr, de pompbediende

  • huibthai

    Charlie, jij bent rond de 50, je lichting was geloof ik 76-6 , hou je soms van jonkies zoals Frans? Maar vergeet ook geen drop en rookworst naar hier mee te nemen voor je grote vriend van de club van 100 , mijn zwerfhondje zet ik wel soms op dieet!!

  • Fransmaster

    Laat je niet van je stuk brengen door deze man Han, gelukkig heb jij nog wat om naartoe te leven (Phillies) deze man ziet het leven te pessimistisch in en wil je daarin meetrekken. Zelf heeft ie niks meer om naartoe te leven behalve de bejaardenmarkt op soi Buekauw, voor de verdere rest zit hij depressief op de bank sigaretten zonder filter te roken, en af en toe loopt ie naar de computer om zijn frustratie weer de vrije loop te laten geven, waarbij de amtenaren weer voor zondebok moeten spelen. Wanneer vertrek je weer naar Azie Han ?

    Gegroet, de pompbediende

  • huibthai

    ga je likken Frans !!!!!, breng voor mij de volgende keer ,,zware van nelle ,,mee.en oude jenever Sigaretten worden ook hier duurden graag een boekje met moppen over ambtenaren, kan ik er elke dag één op de prik zetten en nog een tip, als je in Surin met die kruiwagen gaat werken, rijdt deze achter de olifant , stimuleer met je gehele hand het darmkanaal en het valt vanzelf in de kruiwagen , hoef je niet te scheppen, het spaart je rug en je kan hier niet in de WAO

  • Fransmaster

    Je bent echt ver heen Huib, je postings raken kant nog wal, laat die Zware Vanelle, en jenever maar achterwege anders wordt je nog gekker in je bol dan je nu al bent. En likken doe ik wel in Thailand Huib, mits het poesje netjes geschoren en gewassen is, anders kunnen ze het vergeten.

    Nogmaals, veel plezier op de markt.

    Gegroet, de pompbediende

  • Charlie

    Kijk maar uit in de Malee daar hebben ze hoge treden, donder er niet vanaf, mocht dat wel het geval zijn dan is het héél toevallig dat ik daar ook aanwezig was…..