Huib en Charlie

  • Pisauw

    Waarom gaan jullie niet gezellig samen een biertje drinken ipv een beetje steken onder water geven :D

    Bijv. op een neutrale plaats. Dus niet op de markt en ook niet waar zwerfhonden zijn.:D:D:D

    Veel plezier en een fijn weekend en Huib jij voorzichtig pechvogel van 2007.

  • huibthai

    Riet ik wil met een ieder een biertje drinken en met heel veel prikkers heb ik dat ook al gedaan , met Charlie en Frans zeg ik nog ff nee, deze zijn momenteel ,,meelopers,, aan hun prikken te merken

  • Pisauw

    Was maar een grapje hoor Huib.

    Wij gaan wel een biertje drinken toch? En waar wij gaan zijn geen zwerfhondjes.

    Als ik in Pattaya ben geef ik die zwerfhondjes te eten want ik ben zo gek op dieren.

    Groetjes Riet

  • Pisauw

    Breed jij spreekt toch een beetje thais of niet dan weet je wat het betekend.:D

  • pattaya.startpagina.nl

    Laten we het daar maar bij laten Huib , trek het je niet aan , en reageer er niet meer op aub.

    Gelukkig hebben ze beiden jouw leeftijd nog niet , en ze kunnen je mopperaar enz noemen ,hetgeen ook al via tussen de regels door op de Thailand prikpagina gemeld is , maar het is voor deze jongens niet te hopen dat ze met dezelfde problemen komen te zitten als ze wat ouder zijn .

    Rene

  • Arie 2

    Zie het maar te worre zou ik zegge. ;)

  • Charlie

    Ik hoop het ook Rene maar mocht ik dezelfde euvels als Huib gaan ondervinden dan zal ik niet gaan klagen, mopperen, zeuren etc. Er zijn vele mensen op de wereld die het veel erger hebben

  • Charlie

    Met mij kun je ook niet meelopen Huib, je gaat me veel te langzaam met dat looprekje.:D Kom op Huib niet zo treuzelen ; doorlopen !

  • Alice

    En die blij zijn met de vriendschap van een zwerfhond omdat ze verder niemand meer hebben.

  • Charlie

    Nee Herbergier je hebt het verkeerd begrepen, ik hou niet van zwerfhonden is dat nou nog niet duidelijk.:?