Huib en Charlie

  • Charlie

    Toch een leuke woordspeling van je han, dat moet gezegd worden. Zie je wel dat een vetpens ook humor kan hebben.:D

  • Hans Brouns

    Charlie, ik heb geen vetpens, zoals jij dat denigrerend noemt.

    Ieder mens draagt het lichaam zoals hij gebouwd is.

    De een voelt zich senang in een Sing-Ha shirt, de ander voelt zich meer thuis in een Versace.

    Wat maakt het uit??? Laat ieder mens toch in zijn waarde.

    Vetpenzen, onderkinnen, of dunbenigen…wat maakt het uit??? Over honderdjaar zijn wij alen dood…en een voetnoot in de geschiedenis.

    Maak je niet druk…

    Je vriend, Hans.

  • Charlie

    Je hebt helemaal gelijk Hans, sorry maar laat men zich ook niet meer zo druk maken dat ik niet het prototype ben van de gemiddelde Pattayaganger.

    Zo nu ga in mijn D&G met mijn Nederlandse mia noi een lekker roseetje drinken in de disco.:)

  • Hans Brouns

    Proost Charlie, laat die rose lekker smaken en ook je vrouw de hartelijke groeten gewenst.

  • pietpattaya

    Beetje klager ben je toch wel maatje van me, maar mag hoor;) anders hebben we niks te lullen.

    Maar vergeet niet die met het meeste leed klaagt niet

  • Alice

    Leren lezen Charlie, je hebt het zelf over mensen in de wereld die het erger hebben en daarop zeg ik, dat zij blij zijn met de vriendschap van een zwerfhond omdat ze verder niets hebben.

    Ik weet dat al is het de laatste vriendschap voor jou op de wereld, het zal geen zwerfhond zijn.

  • Thaidijvie

    Zo, ff een pauze gehad maar ik zie dat ik niks heb gemist.

  • pietpattaya

    Klopt ,alles beetje oke?

  • Charlie

    Moet eerlijk bekennen dat je niet helemaal ongelijk hebt zo ben ik ook nog wel maar opmerkingen over mijn afkomst, uiterlijk, beroep, mijn doen en laten etc. waren ook niet altijd correct. Dat wil ik toch nog even gezegd hebben, bovendien houd ik niet van het “ons kent ons” sfeertje wat hier op dit bord weer zoetjes aan boven komt drijven.

    Zo nu ga ik slapen, ben net thuis van een nachtje stappen.:)

  • Charlie

    Excuus las het verkeerd, hebben meerdere prikkers last van vooral als ze mijn berichten lezen.