Huib en Charlie

  • Charlie

    Goed hij prefereert ze iets ouder maar heeft zelf gezegd dat hij er niet vies van is to be honest.

  • han

    Misschien doet het je een plezier om te weten dat ik het waarschijnlijk hou bij mijn 31 jarige vriendin,een klein uitstapje is mogelijk,een vos zonder haren…je kent het moraal wel.

    Juist dit is wat ik bedoel met je ongein,je mensenkennis is gebaseerd op mensen observeren en een voor jou duidelijke conclusie te stellen.

    Zo krijgt iedere Pattaya ganger buiten jezelf een singhahempie,heeft een vette pens,zuipt,rookt en kan amper 3 stappen lopen.

    In Filipijnen schijnt men het te doen met amper meerderjarigen terwijl je niet eens de grens hebt gepasseerd.

    Mietjesverstand Charlie,een oude dansnicht die probeert mannelijk te denken.

  • han

    je bent je smilie vergeten,

    Misschien doet het je een plezier om te weten dat ik het waarschijnlijk hou bij mijn 31 jarige vriendin,een klein uitstapje is mogelijk,een vos zonder haren…je kent het moraal wel.

    Juist dit is wat ik bedoel met je ongein,je mensenkennis is gebaseerd op mensen observeren en een voor jou duidelijke conclusie te stellen.

    Zo krijgt iedere Pattaya ganger buiten jezelf een singhahempie,heeft een vette pens,zuipt,rookt en kan amper 3 stappen lopen.

    In Filipijnen schijnt men het te doen met amper meerderjarigen terwijl je niet eens de grens hebt gepasseerd.

    Mietjesverstand Charlie,een oude dansnicht die probeert mannelijk te denken.

  • Charlie

    En ik moet altijd maar van je accepteren dat ik een nicht ben.:?

  • han

    je kan het beter zelf accepteren,55555555555

  • Charlie

    Nee han het is beledigend dat je dat altijd doet.

  • Khunjan

    Han, je antwoord was toch zeker voor een fijnbesnaarde Rosé drinkende dansleraar bedoellt? Want als ruwe bolster blanke pit bierdrinkende dieselmonteur kan ik hooguit Huib's tijdelijke quadro hulpmiddel repareren zonder dat de loslopende charlies er tegen aan proberen te pissen 55555555555

  • Khunjan

    Je zou ook eens een keer uit de zg kast kunnen komen wat nog minder beledigend voor amdere prikkers zou wezen.

    Nogmaals hetero's en homo's zijn hier welkom met hun gezonde commentaar!

    Maar hoe zou het toch komen dat ze altijd weer specifiek Charlie moeten hebben?

    Ligt dit aan ons prikkers of lok je het zelf regelmatig uit?

  • Charlie

    Omdat ik géén vetpens heb, geen singhahempie draag wil toch nog niet zeggen dat je dan dus ook homo bent.:?

  • han

    Nee,je draagt strakke nylon hempies en fietsbroekjes,danst zo lekker weg !

    Hoe kom je er toch bij dat een nicht persé homo moet zijn,over hokjesdenken gesproken.