Huib en Charlie

  • pattaya.startpagina.nl

    Charlie , je schrijft over zaken in de toekomst , en dan weet je nu nog echt niet of je gaat “klagen”. Huib heeft net zoveel recht om hier te schrijven als jij , en als je dat als geklaag wilt zien , is up to you . Gelukkig heeft Huib ook veel humor , maar dat zie jij niet .

    Laten we elkaar iets meer waarderen ,en laat je niet door anderen beinvloeden .

    Rene

  • Charlie

    Tsja en mijn humor wordt als beledigend opgevat.:?

  • huibthai

    Rene etc, mijn verhaal 4 voeter heeft niks met klagen te maken, wat informatie naar vrienden/kennissen waar ik geen e mail adres van hebt, ik dacht leuk net voor sinterklaas ,weer eens wat anders. Was ook informatie dat ik in Rotterdam op 05-04 aanwezig wil zijn als het uitkomt en dat ik er gewoon bij bent op de feestreeks in de mnd Jan. En niet te vergeten bij mij thuis voor mijn vrienden weggaan ook nog een biertje en een hapje .

  • evert

    Waar gaat dit over wat een geouwe @!#$!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Khunjan

    Geef mij even een teiltje, en ga me nou niet vertellen dat je ook nog eens geitenharen sokken draag want dan heb ik het voor altijd wel met je gedaan.

    Charlie je bent even verkeerd bezig, of je moet nodig verkassen naar de Blauwe EKO site,

  • Charlie

    Ik heb ook weleens tegenslagen ja maar realiseer me ook terdege dat het allemaal veel slechter kan. Is dat nou zo raar.:? Ik ben gezond, een dak boven mijn hoofd, voldoende te eten, een leuke baan waardoor ik 2x per jaar op vakantie kan naar Thailand, een lieve vriendin in Thailand waar ik ontzettend veel van houd. Kortom ik ben gauw tevreden.

    En ach als je het met me gedaan heb, ja en.:?

  • han

    Tsja en mijn humor wordt als beledigend opgevat.

    het enige leuke aan je humor zijn die stomme smilies Charlie.

  • Khunjan

    Kom nou Charlie, even je danspasjes aanpassen en dan kun je onze vriend Huib geweldig van dienst zijn. Haast hebben we nooit in Thailand en een ander voordeel is dat je veel meer van je omgeving en personen geniet die je anders alleen maar terug ziet op je digitale foto's.

    Desnoods mag je op Huib zijn rug zitten als er zo'n vermaledijde straathond in beeld komt :D

    Tenslotte ben je nog lang geen lid van de 100 K club 5555555

  • Charlie

    Ach han doet ook nog even zijn woordje.:? Veel plezier straks weer op de Phillies han daar wachten weer veel meiden die je (klein)kind kunnen wezen. Ja,ja ik weet het ze zijn wettelijk officieel meerderjarig dus wat let je.:D

  • Khunjan

    Voor Han komt dit antwoord toch ook wel een beetje beledigend over Charlie.

    Heeft volgens mij ook niets meer met humor te maken, dus drink een beetje bij mate van je flessen Rosé voordat je weer ondoordachte opmerkingen plaatst!