Inburgeren in Rotterdam.

  • Willem

    Voor diegenen die verplicht of vrijwillig willen inburgeren in Rotterdam volgt een leuke mededeling: tot 1 november 2008 is deze gratis.

    info: http://www.stadskrant.mediarotterdam.nl/onderdeel.php?id=549&editieID=48

  • han

    Daar word je toch helemaal debiel van,

    “”Zowel verplichte als vrijwillige inburgeraars“”“”

    en……………….

    Waar slaat dat nou op,mensen moeten zich inburgeren,verdommen het en krijgen het dan maar gratis,ik mag lije dat er ooit nog eens een linkse regering komen dan kunnen ze de linkse misstanden in Rotterdam en Amsterdam landelijk invoeren en zonder het in de gaten te hebben het hele land naar de klo-te helpen.

    Klinkt vreemd maar dat gun ik die idioten.

    Vanaf Den Uil, die beweerde dat het met gettovorming wel meeviel in Amsterdam en dat de bewoners gewoon gezellig een prachtige toekomst tegemoet gingen,is dit soort onzin al aan de gang.

    Een paar miljoen meer of minder,wat maakt het uit…….mag ik ff kotsen?

  • Willem

    Maar dit is ingesteld door wethouder Orhan Kaya van GroenLinks die hevig onder vuur staat vanwege zijn slechte prestaties:

    www.laatstenieuws.nl/2007/06/27/wethouder-kaya-in-rotterdam-onder-vuur/

  • Arie 2

    Gelukkig zijn er de boeren nog, die halen blanke katholieken uit het oostblok. Plannetje van Widers. :D

  • Willem

    Wie is Widers? Ken ik die?

  • jan vos

    pappen en nathouden is het beleid in nederland. en vooral het beestje niet bij zijn naam noemen!

    zien we de rest morgen wel weer. lekker makkelijk.

    bedenk wel hoe langer je wacht met maatregelen treffen des te harder zullen de maatregelen moeten zijn om al deze foute beslissingen terug te draaien.

  • TonPattaya

    Niet zeiken Willem ook jij hen een Thai die amper nederlands spreekt maar waar het omgaat, eerst komen ze naar Nederland en dan moeten ze een jaar naar school .verplichting gedaan. maar goed nu willen ze dat alle buitenlanders naar nederlandse les gaan en slagen voor een diploma wat een kolder zeg mijn vrouw werkt toevallig bij een fruitverwerkings bedrijf en heeft nu al te weinig tijd om normaal te kunnen leven en dan zou ze ook nog eens na alle werkzaamheden in de boeken moeten duiken.

    vb

    05.00 wakker worden

    05.50 de deur uit

    06.45 start werk

    09.00 pauze

    09.20 daar gan we weer

    12.00 uur pauze

    12.20 hoppa daar gaan we weer

    einde dienst verschillend van 15.30 tot 17.30

    en dit in een temp van 5 graden dus als die meiden klaar zijjn met werk en naar huis gaan en het eten verzorgen, hebben ze het om 19.00 uur wel gehad .Laten ze daar eens in Den Haag an denken

    Ton

  • loe

    Dan wordt het tijd, dat jij eens voor het eten gaat zorgen :)

  • han

    :D:D:D of ook een baan nemen.

  • Arie 2

    Man 50 procent doet er geen reet aan. Ziek en duizenden andere kutsmoesjes. Heb jou meisje ook niveau 3 gehaald? Hoeft ook niet, maar 2 zou een verplichting moeten zijn. Niet? Zo het land weer uit. Op sodemieteren!

    Af en toe komt deze boer in een stad en wordt altijd een beetje kostmisselijk van al dat buitenlands gespuis er allemaal rondloopt en rondkloot. Moet dat nooit werken??

    Verplicht inburgeren op niveau 2 zou een hele verbetering zijn.