Inburgeren in Rotterdam.

  • pattaya.startpagina.nl

    Dit soort onderwerpen loopt altijd uit op felle reacties , waar op zich niks mis mee is , zolang men respect voor elkaars mening heeft .

    Maar kunnen we dit onderwerp hier beperken tot het inburgeren van Thaise mensen in Nederland.

    Andere politieke meningen , over andere volken , kunnen wellicht op andere prikpagina's behandeld worden .

    Rene

  • Arie 2

    Rustig, Van Iersel. Als je in een stad woont ga je er vanzelf aan wennen en normaal vinden.

    Wim zonneveld heeft ooit eens een mooi plaatje gemaakt…

  • Boris

    Zuid-Afrika is een ideaal land voor jou. Daar heb je op het platteland nog vele gemeenschappen met uitsluitend blanke boeren.

  • Fransmaster

    Dan nog een vraag; Stel jij woont in een land waar één of andere religieuze sekte (bijv:De Taliban) de boel op stelten zet en je leven niet meer veilig is, en je had de kans om in een veilige omgeving je leven en dat van je gezin opnieuw op te bouwen, zou jij dat doen ?

    Als het kwartje nu nog niet valt ben je echt een kortzichtige boer.

    Gr, de pompbediende

  • Boris

    Hij kan maar beter in een blanke boerengemeenschap in Zuid Afrika gaan wonen.

  • TonPattaya

    Frans je gebruikt andere woorden ,maar ik geloof dat we wel op dezelfde golflengte zitten

    Ton

  • Arie 2

    Niveau 2 is eerste klas lagere school man. Als je dat in een jaar tijd niet weet te halen ben je echt lui. Gelijk er weer uitmieteren. Wat moeten we ermee??

    Maar ik ben blij met die inburgering in het buitenland. Houd een hoop gajes buiten de deur. Engelsen waren al niet populair bij de thaise dames, nederlanders nu ook wel niet meer als ze horen dat er eerst gewerkt moet worden voor een visum. Ik hoor weinig meer over MVVtjes.

  • Fransmaster

    Gooi d'r maar een slotje op Réné, lijkt me het beste.

    Gr, de pompbediende

  • TonPattaya

    Dus ook jij zegt dat dit alleen door buitelanders gedaan wordt ja idd heel vaak maar niet altijd het is nu zelfs al zo dat Hollandse jongeren dingen flikken waarvan de buitelanders jongeren de schuld krijgen

    Ton

  • Boris

    Populistisch geleuter, net als alles wat er uit Wilders z'n mond komt.