Inburgeren in Rotterdam.

  • TonPattaya

    Arie wij wonen hier in een stad met meer dan 500.000 inwoners waarvan de helft ongeveer geen Nederlandse Nationaliteit bezit en dan ga jij zitten zeuren dat er een paar buitelanders in je dorp komen wonen omdat ze de stad uitgeschopt zijn en ze zijn gelijk de grootste criminelen van het dorp hou toch op man.

    Natuurlijk is er tuig en gajes onder de nieuwkomers maar ook onder de Nederlanders hoor en die zijn vaak nog veel erger.

    Hier in de stad zijn veel disco's en clubs ik kom er zelf niet meer maar ben er veel geweest en daar waren ook vaak problemen en weet je wie dit veroorzaakten? de boertjes uit de dorpen die naar de grote stad mochten om hun zakgeld op te maken.

    Ga nu niet hier de slimmerik uit zittenhangen want wij leven tussen en met de buitelanders die jij nu zwaar zit te veroordelen.

    Trouwens jij komt ook in Thailand toch ? lekker zo'n Thai waarom neem je geen Nederlandse

    Ton

  • TonPattaya

    moeten ze in Thailand ook doen iedere nieuweling naar school laten gaan nivo 2 halen wat zal dat gezellig worden op school en wie het niet goed doet ook gewoon wegsturen nou dan gaan er een hoop weg hoor.

    Ton

  • p.rospere

    Beste ton om in thailand te mogen verblijven moet je 800.000 bathjes meebrengen, moeten ze in nederland ook doen geen, 16000 euro geen visum!!!

  • Willem

    Die Thaien hebben daar nooit de kans voor gehad om zoveel geld te verzamelen en trouwens de meeste farangs spreken maar een paar woorden of helemaal geen Thais, dus de boel omdraaien zou ook wel eens goed zijn denk ik dan krijgen wij een koekje van eigen deeg.

  • TonPattaya

    even trouwen is het maar 400.000

    Ton

  • Hans Brouns

    Beste Ton,

    Howard had het over mensen die in Australie de ‘sharia’ wilden invoeren.

    En over mensen die de normen en waarden van Australie niet wilden respecteren.

    Maar niet vies waren van de sociale voorzieningen die dat land biedt.

    Hij sprak ook over mensen die de Balibombings verheerlijkten.

    Ik geef John Howard groot gelijk.

  • Fransmaster

    En die moslims waren dus turk, marokkaan, afghaanse en iranese.Die laatste twee hele zielige mensen dus.

    Waarom zijn dat zielige mensen, kun je dat ook onderbouwen ?

    Gr, de pompbediende

  • TonPattaya

    Beste Hans ik ook

    Maar wordt er hier op de prik tevens een beetje naar van om continu te moeten lezen dat er mensen zijn , die de buitenlanders naar beneden halen.

    Willen we hier een behoorlijke sociale samenleving krijgen , zullem we elkaar eens moeten gaan respecteren .Je kunt nu eenmaal niet alle buitenlanders wegsturen. dar er lui zijn die het @!#$ om iets aan de sameleving bij te dragen is zwaar vervelend en die moet je ook aanpakken maar er zijn er zo veel die hun stinkende best doen om er hier iets van te maken en daar wil ik wel voor opkomen en zal dit ook blijven doen.Ik zeg dus nogmaals de etterbakken moet je eruit zien te pikken en zwaar aanpakken c.q. wegsturen al wordt dit heel moeilijk daar zij de 4e generatie zijn die hier dus geboren zijn.

    Dat je om in Thailand te wonen moet beschikken over een bepaald bedrag op je rekening tja dat is ook een mooie regeling en zal er voor zorgen dat er een aantal lui niet daar kunnen wonen alhoewel ik weet dat er in Pattaya mensen zitten die geen nagel hebben om aan hun reet te krabben en die kuunnen er ook wonen hoe ze het doen ? maar iets klopt er niet.

    Ik gun gewoon iedereen het beste zowel hier als in het buitenland dus als een Pool hier een salaris kan verdienen wat hij in zijn eigen land niet kan krijgen en de deur staat hier voor hem open, moeten ze niet schelden op hem maar op diegene die er voor zorgt dat dit mogelijk was .

    En als ik hier dan reacties lees van dat als een Thai geen nivo 2 dat je ze weg moet sturen ,vraag ik mij af wat deze persoon hier op de prik doet en waarom hij nog in Thailand kom laat hij zelf eens eerlijk de toelatingstest doen en kijken hoeveel fouten hij maakt

    gr Ton

  • John van iersel

    wat een gelul ton

    respecteren en wie respecteert ons dan

    de vrouw om de hoek van 65 wiens tasje gejat is als ze uit de bus stapt en helemaal lens is geslagen

    dat meisje dat aan bed is gebonden en is in de fik gestoken

    ik waar mijn pc uit me auto gejat is

    alweer de fiets voor de deur gejat

    weer mensen in elkaar geschopt omdat dat stelletje tuig weer in groepjes aan het terroriseren is

    en ga zo maar door

    ik vind het idee van italie het beste

    500.000 roemen op het vliegtuig naar huis, omdat ze een criminele achtergrond hebben

    moeten ze hier ook doen

    doen ze iets gewoon terug naar eigen land of naar familie daar

    en de ouders dikke boete

    opsouten ik ben het wel zat nu

    john

  • Arie 2

    Omdat die gevlucht zijn, frans. Kon je daar zelfniet op komen. Maar laten we het maar weer over thailand hebben ofzo.

    gegroet