Inburgeren in Rotterdam.

  • sjakiewattenon

    Hadden we in Nederland maar zo'n kanjer als Howard.

  • Khunjan

    Arie over dat gespuis wat jij aanhaalt kan ik wel een woordje meespreken als inwoner van de stad waar het allemaal gebeurt, Rotterdam.

    Maar ik heb nog nooit een Thai of Thaise kunnen ontdekken onder het bovengenoemde gespuis, welk gespuis wel? Breek mijn bek niet open, want dan ben ik weer racistisch bezig, en terecht!

    Thaien en Thaisen werken keihard in mijn stad en maken vaak meer uren als menigeen op deze site, en we zitten toch op de Pattaya pagina?

  • Khunjan

    Willem zeik niet zo :D

  • Khunjan

    Ik ook.

  • Khunjan

    Misschien is die Howard wel van Nederlandse afkomst, zou mij niets verbazen, in Australasia kun je namelijk meer verkondigen en waarmaken als in ons door geitenwollensokken geregeerde kabinet met een Harry Potter aan het hoofd waar zelfs president Poetin maar 5 minuten aan besteedt.

  • Arie 2

    In het gehucht waar ik woon, wonen inmiddels ook twee moslim gezinnen. De steden willen er vanaf, dus schop ze het platteland maar op. En je raad het al, allebei betrapt op diefstal. (niet zeiken arie)

    Eerder woonde hier ook al een moslim, dood na een achtervolging door de politie, tegen een BOOM. Was al verdacht van vele inbraken in het dorp. Arie wist het wel, maar je moet het wel willen zien. (arie je bent een racist)

    Deed voor het eerst een beetje zaken met een turk. Dacht dat hij niet zo zou zijn. Kon de verhalen alleen van tv, maar nee deze doen dat niet, een beetje positief. Fout! Zat zijn vrouw een beetje diesel olie van me te jatten toen ze zagen dat ik niet thuis was. (zeik niet arie, nederlanders jatten ook)

    Dat zijn de enige moslims die ik persoonlijk ken, meer niet. En je ziet het, niet te vertrouwen. (niet zeggen arie, mag niet)

    Vier jaar geleden zijn hier thaise geplaatst. (farang dood en hertrouwd met een thai, een groot gezin) Om het huis is het een grote bende maar ze werken wel allemaal. Wonen hier ook een paar chinesen. Werken ook dag en nacht. Zo kan het dus ook.

    Onbegrijpelijk dat we ons mooie landje zo naar de klote laten gaan. Ik begrijp er helemaal niks van. Niemand doet wat.

    Let op wordt verwijderd.

  • Fransmaster

    Arie, het woord moslim is een groot begrip, hij kan bij wijze van spreken 101 nationaliteiten hebben, je bent geen racist dat begrijp ik, maar mag ik je dan een boer noemen die niet verder kijkt dan zijn neus lang is?

    Groeten, de pompbediende

  • Boris

    Een zeer wijs commentaar Frans!! Hier ben ik het helemaal mee eens!

  • isan boer

    De isan boer vind dit een mooi antwoord,en op het juiste moment neergezet!

  • Arie 2

    Je mag me van alles noemen, frans. Maar kijken dan me neus lang is doe ik me hele leven al en zie alleen maar ellende. Al wordt er op dit moment hard aan gewerkt.

    Ik kijk ook naar het verleden en daar kan je verdomd veel van leren. Zie je ook dat het probleem zich vanzelf weer oplost. Alleen de manier waarop staat me niet aan. Zou dom zijn als het weer zou gebeuren.

    En die moslims waren dus turk, marokkaan, afghaanse en iranese.Die laatste twee hele zielige mensen dus.

    Groeten boer arie

    Maar hoe zit het dan wel?