Blijft U in Thailand ? Gaat U terug naar Thailand ?

• Alice

Eerst een carnaval wegdraaien in de “Herberg” eind februari en daarna in maart op vakantie naar mijn vrouwtje in Thailand.

Ik wacht nu wel eerst de aanbiedingen af, want die zullen er zeker komen.

• Eddy belgié

Herbergier schreef:

>

> Eerst een carnaval wegdraaien in de “Herberg” eind februari

> en daarna in maart op vakantie naar mijn vrouwtje in Thailand.

> Ik wacht nu wel eerst de aanbiedingen af, want die zullen er

> zeker komen.

dat denk ik ook herbergier , ik had eigenlijk 3 weken geleden al willen reserveren maar daar ik ook in het weekend werk heb ik de kans niet gehad ( mischien gelukkig maar ? )

ik wacht nog even met mijn ticket te reserveren maar ook al worden ze duurder ik zal in pattaya zijn van 10 juli 2009 tot 7 augustus 2009 .

dus mij maakt het voorlopig niet uit wat er gaat gebeuren , ik ga zeker als ik kan vliegen .

naar thailand gaan ! daar ga ik mee slapen en sta er mee op dus er moet toch al iets erstig gebeuren om mij hier in belgique te houden .

wie weet als noodoplossing met fransken naar de phillies :D

ps

ik had telefonisch vluchtinfo gevraagt voor juli met LTU , met anulatie en ziekteverzekering kwam ik juist op 1000€

• monika

Hoi Rene,

we zijn verslaaft, aan thailand, in april komen we weer terug,

het heeft ook een beetje te maken met onze handel die halen we uit Thailand,

ben deze keer na Hongkong Ghangdong China en maleisie geweest, china is te groot voor ons en maleisie en hongkong te duur,

we blijven lekker na thailand gaan zakelijk en prive,

groet Harrie

• Jielus

Steef

• Fransmaster

Ja ze hebben toeristen tekort op het moment, dus dat moet worden doorberekend, 555555.

Wat zei jij dan terug tegen die taxi Jielus : Thai ting tong ! 55555 :D

Gegroet, de pompbediende

• Jielus

Nee, gewoon lachen en doorlopen. Het trouwens 300 meter rijden maar ik heb er zeker 400 gelopen. ;-)

• huibthai

hij is aangekomen Rene, zat gisteren op bericht van hem te wachten,of hij kon vliegen We moet hij uren wachten voor de afwikkeling bagage , dus de rookworst ligd nu aan de kook en kan gelijk genuttigd worden!!!

• Cees

Natuurlijk ga ik weer naar Thailand en het vrouwtje.

Dat zal in februari/maart zijn en wacht nog ff met boeken, er zullen wel aanbiedingen komen.

Gisteren nog met het vrouwtje gebeld, in Khorat is er helemaal niets aan de hand.

Blijf , zoals gewoonlijk, 2 dagen in Bangkok, ga daarna naar Khorat en ga met vrouw en dochter een beetje rondreizen en waarschijnlijk ook nog ff Pattaya aandoen.

Groet, Cees

• Jan/Travelprins

Ik zit hier nu ruim een week en moet nog 6 weken, ik blijf hier en ga zeker niet terug.

In april ga ik ook zeker weer, tenzij het natuurlijk mis gaat maar dat verwacht en hoop ik niet.

• Chang-noi

Shit waarom kan ik wel altijd terug. Het is niet eerlijk het zijn altijd de mensen die naar huis willen die moeten blijven nooit andersom;-)