Blijft U in Thailand ? Gaat U terug naar Thailand ?

• Fransmaster

Gaan de prikkers die nu op vakantie zijn in Pattaya Thailand en moeilijkheden ondervinden met de terugreis toch de volgende keer weer terug of gaat U naar een ander land op vakantie ?

Ik heb dan geen hinder ondervonden omdat ik in .nl zit, maar mocht ik op een bepaalde datum op vakantie willen, en d'r is van dit soort gedonder aan de gang in Thailand, dan zit ik wel stellig te denken aan een andere bestemming, mischien de Filestijnen ofzo, daar zal ik me denk ik ook wel kunnen vermaken. Want ik heb namelijk een tyfushekel aan wachten, vooral met de vakantie, dan wil ik niet teveel aan mijn kop hebben, dan wil ik gewoon van mijn welverdiende vakantie genieten, en zonder al te veel problemen tijdens de heen- en terugreis.

Gegroet, Frits Bom

• Fransmaster

Ik zou het komende maand gewoon een beetje afkijken, wat er allemaal gaat gebeuren, en als het allemaal weer vlotjes verloopt (hopelijk) dan zou ik gaan boeken als de reisbureaus de planning weer een beetje op orde hebben.

Gegroet, de pompnbediende

• huibthai

Blijf toch maar hier, ga morgen maar een schuilkelder bouwen , het is afwachten, deze nacht is zo wie zo gevaarlijk in Bangkok

• huibthai

Rene, heeft EVA gewoon gevlogen vandaag? Er zou er één rookworsten meebrengen!!!

• gijsles

en ik zou er al ,moeten zijn zaterdag 29nov ,maar zodra ik kan vliegen ga ik …

• pattaya.startpagina.nl

Waarom vraag je dat aan mij ? Ik zou het niet weten ,“gewoon gevlogen” , natuurlijk niet , maar hopelijk kan je ook zonder rookworst :D:D

Rene

• Jielus

Net ruzie met de motorbike taxi!

Ze wilden 40 baht voor 300 meter anders zouden ze me effe in mekaar tremmen.

Gewoon gelachen en door gelopen.

“Falang Kiniauw”.

Jammer maar helaas, het wordt wel grimmiger.

• Luc

300 meter? Kun je net zo goed gaan lopen :)

• jan zeggelaar

Rene, ik blijf gewoon hier, heb me hier nog nooit

onveilig gevoeld en als er een burgeroorlog komt

blijf ik lekker hier thuis en laat mn vrouw wel de

boodschappen doen en organiseren we thuis wel

een party, met de farangs die hier wonen,

ga de problemen dan niet opzoeken, maar denk

niet dat het zover komt, hopelijk, daar word

niemand wijzer van, groeten, jan zeg.

• jan zeggelaar

Vind je verhalen schitterend Jielus, maar heb

jij dit nu meegemaakt of Steef ?