Bericht uit Pattaya 7

  • Arie 2

    Henk ken ik niet. Fred is oke. Moet hij wel ze pillen blijven opeten. :D

    December weer een maand naar isaan om de tuin te doen en net voor de kerst tussendoor een weekje phuket. Vier farang zwagers zijn er dan ook dus wordt weer gezellig. Behalve met die duitsre dan, maar die kan dan weer verschrikkelijk goed koken. Dus ook een vriend. :d Heb er zin in.

  • Adrie

    Er is weer leven hiero zie ik :)

  • Anna2

    5/6 mensen is al meer dan niets :)

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Lotatje

    Dit maakt het allemaal wat gemakkelijker, inloggen via facebook  :D :D  Leuk dat er weer geschreven wordt op dit forum/prikbord want er valt weer genoeg te vertellen over Pattaya. :D  En Kwai, SFred woont weer in Nederland en is/was moderator op het politiek prikbord. Ik weet niet of hij facebook heeft, maar ben hem nog niet tegen gekomen in de Thailand groepen. Vorig jaar maart is hij nog even terug in Thailand geweest ivm. met het overlijden van zijn  stiefzoon.

    Groetjes  Marianne Lotus

  • Kwai

    Hey Lotus dat is lang terug

    Thailand is leuk maar om er altijd te gaan wonen Ppppppffffff .

    Je ziet toch in de bijna 40 jaar dat ik het land zie dat vele andere die er wel wonen , dat ik denk : hoe kunnen ze er happy zijn ? Vele zitten tussen de Thai alleen spreken nog steeds de taal niet . En het leven vliegt eenzaam voorbij in mijn gedachte.

    maar ja ieder zijn ding

  • Arie 2

    Ik ken er zat die er wonen. Maar zie ze nooit. Zitten de hele dag achter de geraniums denk ik. Iedere dag 5 flessen bier en maar weer slapen gaan. Oost west thuis best!

  • Lotatje

    Ik zou er niet permanent gaan wonen maar zou er wel in de wintermaanden willen verblijven en dan lekker rondreizen want er is veel wat ik nog niet gezien heb. Als ik daar op vakantie ben zie ik best veel Nederlanders en weet ze meestal wel te vinden ook mede dankzij facebook kan je zo een afspraak met ze maken voor een ontmoeting. 5 flessen bier? het zijn er veel meer kan ik je vertellen 55555 :D

  • Arie 2

    Ik kom vooral in isaan en daar drinken van die grote. :P

  • pudpong3

    Ik probeer juist de Nederlanders te mijden als ik in Thailand ben of ik moet ze zelf meenemen natuurlijk. Dat geldt ook voor andere buitenlanders overiens, ben dat opscheppen wel meer dan zat.

    ​Laatst weer een Amerikaan die me aansprak en maar vertellen dat hij psygoloog is en met olifanten gaat werken in Thailand en er al 20 jaar komt blah, blah, blah en ondertussen de ene na de andere ladydrink bestellen.

  • Anna2

    pudpong3

    Ik probeer juist de Nederlanders te mijden als ik in Thailand ben of ik moet ze zelf meenemen natuurlijk. Dat geldt ook voor andere buitenlanders overiens, ben dat opscheppen wel meer dan zat.

    ​Laatst weer een Amerikaan die me aansprak en maar vertellen dat hij psygoloog is en met olifanten gaat werken in Thailand en er al 20 jaar komt blah, blah, blah en ondertussen de ene na de andere ladydrink bestellen.

    Dat opscheppen moet je een beetje doorheen prikken,das gewoon een kwestie van tijd,

    leuker is dat als je er een paar keer later verneemt dat ze naar de kloten zijn :)

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren