Bericht uit Pattaya 7

  • pudpong3

    Arie 2

    Ja mooie tijd. Het lijkt allemaal voorbij te zijn.

    Wat is dat toch? Zijn wij veranderd of is thailand veranderd??

    Een beetje van beide denk ik.

  • Arie 2

    pudpong3
    Arie 2

    Ja mooie tijd. Het lijkt allemaal voorbij te zijn.

    Wat is dat toch? Zijn wij veranderd of is thailand veranderd??

    Een beetje van beide denk ik.

     

    Waarschijnlijk. Niemand kan nog wat hebben. Moderatie is ook veranderd. Tot 10 jaar terug kon je je eigen mening geven. Daarna alleen nog wat de moderator vond. Het is de tijd. Op tenen lopen en was het natuurllijk snel voorbij.

    Hopelijk gaat de moderator het rustig aan doen. En vooral lezen. Komt de rest weer meedoen en kunnen weer genieten van reportages uit uit pattaya. :D

  • pudpong3

    Ik vind vooral het gedoe met die robot klote.

    ​Pattaya zijn we al een tijdje niet geweest. Onze laatste vakanties (Thailand, Hong Kong, Macau, Cambodja) (Thailand, Maleisie) en (Thailand, Noord Vietnam en Zuid China) en in Thailand Bangkok, Khon Kaen, Phuket, Koh Samet en Pranburi. Wellicht in januari weer een paar dagen Pattaya, maar dat is nog niet zeker.

    Verder natuurlijk jammer dat iedereen is weggejaagd door een waardeloze provider/Sanoma. Rene heeft er veel werk in gehad en ineens was het voorbij.

  • Kwai

    Maar hoe is het nu met Joost en Henk en Fred na al die jaren ? Dat is de vraag na al die jaren

  • Kwai

    En hoe gaat het met SFred ?

  • Arie 2

    Joost zit nog lekker in buriram. Kom je nog wel tegen op het web. Of piet er nog komt weet ik niet. Piet vond dat joost niet genoeg rondjes betaalde. Maar dat vinden alle alcoholisten. Willen hard drinken maar een ander moet dat dan betalen. Fransmaster had dat gezeik ook al met hem. Piet zou weer naar friesland gaan. 

    En freddy zal wel ruzie met zn poolse Katja hebben. Hoorde laatst dat hij een beetje achter silvana simons aan zit. Een negerin proberen.:D

    Hou zou het toch met fransmaster zijn? |.| 

    Zit jij nog in thailand kwai??

  • Arie 2

    pudpong3

    Ik vind vooral het gedoe met die robot klote.

    ​Pattaya zijn we al een tijdje niet geweest. Onze laatste vakanties (Thailand, Hong Kong, Macau, Cambodja) (Thailand, Maleisie) en (Thailand, Noord Vietnam en Zuid China) en in Thailand Bangkok, Khon Kaen, Phuket, Koh Samet en Pranburi. Wellicht in januari weer een paar dagen Pattaya, maar dat is nog niet zeker.

    Verder natuurlijk jammer dat iedereen is weggejaagd door een waardeloze provider/Sanoma. Rene heeft er veel werk in gehad en ineens was het voorbij.

    Hij kan het prikbord toch in de fik steken en een nieuw forum beginnen. Maar hij begon zich met iedereen en alles te bemoeien en dat hat hij niet moeten doen.

  • Anna2

    Ik ben net terug uit Pats(voor de 5e keer dit jaar)

    Wat een rust en een regen van de week :)

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Kwai

    Hoi Arie 

    Nee ik ben in Holland druk bezig 

    En hoe gaat het met Henk .?

    Met Fred gaat het goed effe op de koffie geweest (  een kei van een Kerel  ) 

    Ik hoop dat het met Sfred ook goed gaat 

    Ik vindt Thailand leuk maar geef mij maar de Hollander en toch ook het Klimaat 

    René misschien ergens anders een forum opzetten ?

    Kwai

  • pudpong3

    Gissteren besloten om komende vakantie een paar dagn Pattaya te doen (6-14 januari), de rest Bangkok en China Rai. Een beetj een luie vakantie en komende voorjaar wordt het weer 6 weken reizen in ZO-Azië (Thailand, Myanmar of Laos).