Als ik webmaster was!

  • Ruud steunzool

    Als ik webmaster was dan zou ik……

    1e forum de naam dutch for dutch geven

    2e Een levensgroot verzoeningsfeest geven in Pattaya ter ere van alle boze prikkers op alle forums.

    Dit wordt dan op een onpartijdige locatie gegeven.

    Met een hoop drank vrouwen en gezelligheid.

    Waar ieder welkom is

    3e Dit Feest geeft gelijk de mogelijkheid tot het verenigen van Nederlanders in Pattaya wat de mogelijkheid geeft tot wat meer

    mogelijkheden in ons bestaan in Pattaya.Als we een grote vereniging hebben kunnen we druk uitoefenen op b.v. gelijk betalingen in

    pretparken ed. Eventueele kortingskaarten(hotels, horica,reisbureaus,ziekenhuizen,verzekeringen) maandblad met info (reclame ).

    Hulp bij juridische zaken en Ambassade .Eigenlijk alles wat andere Clubs en verenigingen beloven maar niet doen.Vergeet niet dat er

    heel veel koopkracht door ons in Pattaya wordt gebracht.

    Momenteel weet ik dat de Burgemeester van pattaya (kennis) niet afhoudend tegenover buitenlanders staat althans tegenover

    Nederlanders. Daar gaan we dan gebruik van maken.

    Het is toch van de zotten dat een zo grote groep mensen zonder rechten in een land leven!

    4e Op den duur zouden we zelfs een co-operatie kunnen hebben denk hierbij een eigen winkel met nederlandse producten.

    Videotheek en bibliotheek enz. (kooklessen).

    vraag van de aanstaande webmaster, voorzitter

    Hoeveel nederlanders leven ongeveer in de omgeving van Pattaya

    Groeten van Uw president

    Ruud

  • Jielus

    Ruud, een interessant idee.

    Al jaren struin ik door de straten van Pattaya en vraag me af waarom de Denen, de Duitsers, de Fransen, de Engelsen, de Zwitsers en de Engelsen samenkomen in van café's en/of restaurants met namen die aan hun thuisland denken.

    Nederlanders zijn helaas anders. Het lijkt vreemd maar het is waar.

    In het verleden zijn er enkele plaatsen geweest waar regelmatig een groep Nederlanders samenkwam en het was zelfs gezellig. Jammer genoeg worden deze plaatsen om de zeep geholpen door de oer Nederlandse zucht naar roddelen en het geven van rondjes, wat daarna ook weer een reden is tot het achter de rug van een ander praten.

    Wat zou het leuk zijn als je ergens op een zondagmiddag een kaartje kon leggen en gewoon ge eigen drankjes afrekenen.

    Wat zou het leuk zijn als je elkaar gewoon kon helpen als er iets aan de hand is.

    Dit forum is al een voorbeeld van wat er mis is. Allemaal volwassen mensen die een “Moderatie vooraf” nodig hebben omdat ze bij de minste geringste zinspeling de noodzaak voelen om een persoon te gaan beledigen. Zelf gaf ik eens advies naar aanleiding van een vraag en het vervolgbericht was een opmerking over mijn voornaam, dit was zeker niet het onderwerp.

    Nu beperk in me tot het af en toe lezen en heel af en toe een antwoord geven.

    Als ik eerlijk ben heb ik wel het gevoel dat veel van “de prikkers” zoals ze zichzelf noemen tussen de (bier)drink sessies, al dan niet onder invloed, de berichten doorlopen en overal onzinnige berichten achterlaten. Waarschijnlijk om hun leven toch maar wat invulling te geven. Wat me van het begin het meeste intrigeert (nieuwsgierig maakt) is het feit dat er heel weinig “prikkers” zijn die onder hun eigen (echte) naam hun berichten achterlaten. Waarom dit verschuilen achter een andere naam?

    De webmaster zou er goed aan doen om een foto van de prikker toe te voegen zodat we allemaal weten met wie we te maken hebben.

    Ruud, het zou leuk zijn als we weer wat drinken als ik in Pattaya ben. Mijn email adres is nog steeds hetzelfde dus contact maken zal geen probleem zijn.

    Laten we nu allemaal wat vriendelijker voor elkaar zijn en niet tegen elkaar zijn! De moderatie kan dan worden opgeheven en dat scheelt veel werk voor de webmaster.

    Bedankt voor jullie aandacht en tijd.

    Jielus

  • Winothai

    Hallo die Ruud en Jielus,

    Zo'n Nederlandse club bestaat al 4 jaar.

    NVP, Ned. Vereniging in Pattatya.

    Als ik ‘t goed heb, bestaat ie uit zo’n 360 leden,

    maar dat weet ik niet zeker ??

    www.nederlandseverenigingpattaya.org

    Groetjes,

    William

  • Ger v/d Berg

    Zo is het maar net , er zijn een paar prikkers die het verpesten voor de rest en ze verzieken het niet alleen hier maar op alle Thailand gerelateerde borden .

    Gr , Ger

  • Willem

    Wat jullie willen is er toch al of zie ik dat verkeerd?

    www.nvtbkk.org/ en www.nederlandseverenigingpattaya.org/

    *D*D*D

  • pancake

    Heeft u wel eens van integratie gehoord??? Waarom moet u nou weer een hollandse snackbar hebben? Die thaise stalletjes zijn toch ook leuk met bbq etc.

  • han

    gelukkig willen de meeste Nederlanders niet hutje op muttje zitten,ku.tje zitten kan er tegen een redelijke prijs net van af :D

    Het lijkt me niets,zie inderdaad heel veel Denen en andere Skandinaviers die amper uit de kroeg komen,gelukkig dat we als nederlanders wat meer stijl en interesses kennen.

  • jan zeggelaar

    Ben er vorige maand lid bij geworden, hebben elke

    maand een bijeenkomst in Chateau Dale.

    25-9 volgende bijeenkomst, aanvang 18.00 en

    nieuwe leden worden verzocht om 17.00 te komen.

    20 nov. unieke excursie naar de ultra moderne assemblage

    fabriek van General Motors te Rayong.

    Alle info te lezen op de reeds vermelde site van William.

    groeten, jan zeg.

  • Ruud steunzool

    kijk eens naar mijn programma !

  • Ruud steunzool

    Het gaat er hier om………….

    Als buitenlanders in Nederland komen hebben ze gelijk allemaal rechten, ook Thaise mensen.

    Waarom is het dan niet omgekeerd?