Han
Ik snap de strekking van je mail niet.
Gaarne opnieuw en dan graag ook even aan de zinsopbouw en grammatica denken.
Klaverjassen,toepen,zeevissen dagtochtjes,kortom teveel om op te noemen .
Jielus meld je eens op de vijdagmarkt smooth cafe,ben je gezellige medelander word je vast opgenomen in ouwemannen cluppie die leuke dingen organiseren.
Of ga eens uur of 4 smiddags(dins|vrijdag naar paddy"s bar tegenover Tops .
Gezellig volk treft elkaar daar :0
Het valt best mee met verzoenen Ruud, ik ken heel veel van de prikkers die elkaar vooral op de markt, bij Malee , bij Drei Angel , bij Giel , Matieu etc. ontmoeten . er zit weleens een rotte appel tussen, maar dat valt over het algemeen juist mee. En ieder heeft als het over ,,verteren..gaat niet hetzelde bugnet. Ik zou het wel fijn vinden, dat die personen zeggen, sorry, ik doe niet mee met eeen,,rondje,, geven, ik drink voor mezelf ,zonder verplichtingen. En alles op een,, kluit,, is ook geen optie.Iedereen wilt wat verdienen. De Nederlandse vereniging, doet best wel veel en goed werk ,maar het moet in je straatje passen en bij uitgaan moet er ook een doel zijn. Ik en velen vinden zo wie zo de lokatie niet leuk , er is groepsvorming ´´die niet met anderen kontakt maken** of wel te klef!!. Ik heb al veel mensen,daarom zien afhaken. Bij spelletjes hoor ik dat het er fanatiek aan toe gaat , ik kaart etc. liever met vrienden voor een consumptie. en Ruud je weet bv met een belangrijke voetbalmach ,zie je elkaar b.v bij de Malee, maar elke keer op elkaars lip, is niet goed. We hebben het ooit eens geprobeert, maar het was een fiasco. Een partijtje kaaren of snooker vindt ik leuk in de namiddag,maar niet om 10 uur in de avond,dan ga ik en velen liever op avontuur!! We hebben ook als inwoner-horeca uitbater allemaal wel vrienden of kennissen die wat meebrengen uit Nederland en Friendship en Foodland zijn best goed gesorteerd,alleen wachten we nog op een goede steunzolen handel hier , ik wacht al vanaf 2005,misschien kan je de Buffalo wel kopen ,achterin is nog wel plaats voor het ,,opmeten,, spreek af met de klant ,,klaar terwijl U wacht,,
Inderdaad, het onderwerp zegt alles.
Kan iemand mij hier een antwoord op geven?
Ik ben benieuwd waarom een persoon een nieuw flesje bier naast het al warm geworden en nog niet aangeraakte biertje zet.
Quote: “En ieder heeft als het over ,,verteren..gaat niet hetzelde bugnet. Ik zou het wel fijn vinden, dat die personen zeggen, sorry, ik doe niet mee met eeen,,rondje,, geven, ik drink voor mezelf ,zonder verplichtingen. En alles op een,, kluit,, is ook geen optie.Iedereen wilt wat verdienen.”
Zou het afslaan van een drankje eventueel met een uitleg niet achterwege kunnen worden gelaten als dat “rondje geven” gewoonweg wordt afgeschaft?
Ik vindt het meer dan normaal dat wanneer ik met een vriend, bijvoorbeeld Ruud, ergens binnenkom, aanschuif aan een grote tafel met meer dan acht personen en gewoon twee biertjes bestel.
In de sociale pikorde wordt dit echter moeilijk geaccepteerd door de aanwezigen en geeft reden tot gepraat achter de persoon zijn rug.
Misschien zitten er daarom wel zoveel mensen alleen 's middags te drinken ?
.Han
Ik snap de strekking van je mail niet.
Gaarne opnieuw en dan graag ook even aan de zinsopbouw en grammatica denken.
.
Het gaat er hier om………….
Als buitenlanders in Nederland komen hebben ze gelijk allemaal rechten, ook Thaise mensen.
Waarom is het dan niet omgekeerd?
Zinsopbouw en grammatica doe ik niet aan,ik ben een moderne Nederlander en je leest maar zoals het er staat,als je het niet begrijpt dan heb je pech.
Denk je nou echt dat immigranten hier van begin af aan dezelfde rechten hebben??
Ik denk het niet steunzool,je recht krijg je pas als je de weg weet.Trouwens ik ben wel blij dat jij geen webmaster bent ,het zou vlug uit de hand lopen en verre van updated zijn.
Ik begrijp ook niet wat al die Nederlandse zeurders in Thailand zoeken,je bent rijk ,wilt zo graag zonder belasting te betalen in dat prachtige land wonen dus geef gewoon wat meer geld uit.
Je kortingbonnen,gelijke prijzen,druk en pressie en gezellig bij elkaar zitten,je lijkt wel een Nederlandse marrokaan
Waarom maken jullie niet een pot op tafel, zodat de serveerster het geld er uit kan halen wat zij nodig heeft.
Je begint met een paar honderd baht te storten en iedereen die er daarna bij komt zitten stort er navenand bij en als er op een gegeven moment te weinig in de pot zit, stort iedereen die langer blijft er weer een paar honderd baht in en degenen die niet (meer) mee willen doen, die kunnen voor zich zelf bestellen.
Zo voorkom je dat iemand, die maar even blijft, een rondje moet geven voor ongeveer acht personen en er zelf maar twee terug kan krijgen en bij dit systeem zijn de langzitters meer kwijt dan de kortzitters.
Je ziet dit veel in sportkantines en dit werkt over het algemeen naar volle tevredenheid.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?