allemaal in 't rose

  • Khunjan

    Ja, ik had al begrepen dat je de wijsheid niet in pacht hebt :D

    Als insiders nu maar weten wat ermee bedoelt wordt is het al genoeg.

    En kleinzerig of niet, je reactie op Huib is gewoon schaamteloos en heeft niets met kaatsen en de bal te maken.

  • Fransmaster

    Nee, ik weet helemaal niet wat je ermee bedoelt, of waar je met dat stukje op doelt,daarom vraag ik het je. En mijn reactie is inderdaad schaamteloos ja, want ik kan me eigen nog herinneren dat moppersmurf het verbaal niet kon winnen van Charlie, dus ging moppersmurf maar over zijn afkomst liggen zeiken, ik weet niet hoe dat in Rotterdam zit Jan, maar hier in Brabant hebben we een gezegde:

    “Als je niet nat wilt worden, moet je ook niet tegen de wind in pissen”

    Gr, de pompbediende

  • Fransmaster

    Ook op dit topic mag van mij een slotje komen moderator.

    Gr, de pompbediende

  • Peter

    Fransmaster,

    Ik heb het idee dat Khunjan bedoelt dat je enigzins geindoctrineerd bent door enkele lieden uit het Pattayaanse ( onlangs beter bekend geworden onder de namen van twee hoofdrol spelers uit een bekend sprookje ) dat zou best nog wel eens waar kunnen zijn.

    Het viel mij tenminste op dat veel van jouw bijdragen op dit bord grote gelijkenis vertoonden met bijdragen van voornoemd stel en maar bitter weinig van jouw eigen mening lieten zien.

    Het lijkt er op dat je het overzicht een beetje kwijt bent, maar, en dat is een van de voordelen van het ouder worden, met de jaren ga je alles in een beter perspectief zien.

    Ouder en wijzer, nietwaar ?

  • Fransmaster

    O wat zit je d'r weer gigantisch naast, ik houd er geheel een eigen mening op na.

    Daar heb ik zowel het Orakel of HansThailand niet voor nodig als je daar soms op doelt. Maar ik snap het financiele aspect niet, wat meneer jan hier aankaart, maar blijkbaar weet ie dat zelf ook niet.

    Gegroet, KhunFrans

  • Peter

    Fransmaster,

    Je reageert als door een adder gebeten, dus zal ik er niet geheel naast zitten.

    Verder moet mij toch van het hart dat ik jouw opmerkingen over dementie ver beneden peil vindt.

    Ik heb nog niet zo lang geleden mijn moeder aan deze ziekte kapot zien gaan.

    Wanneer jij mee maakt dat een familie lid van jou dit overkomt, en dat je jaar na jaar lijdzaam toe moet kijken, maak je nooit meer opmerkingen zoals jij gedaan hebt.

  • pattaya.startpagina.nl

    De manier waarop het een en ander geschreven wordt , jij gaat met je dementie verhaal duidelijk te ver . Einde disussie

    Rene

  • Khunjan

    Wij hebben in Rotterdam nog véél meer gezegdes die niet al te vlijend zijn voor mensen die zich krampachtig van de domme houden terwijl het kwartje allang is gevallen.

    Je geeft zelf al aan dat je reactie schaamteloos is maar probeert het direct weer te verdedigen door ouwe koeien uit de sloot te halen.

    Wees eens een vent en reageer zoals het hoort na je bizarre uitlating t.o.v. iemand die in mijn ogen wél respect verdiend.

  • Arie 2

    Nu allemaal in het zwart.:(