allemaal in 't rose

  • Charlie

    Niet gelijk weer zo gillen en schreeuwen han. :? Geef nou maar gewoon toe dat je hier ook zo'n belachelijk geel koningsshirtje draagt.:D

  • Charlie

    Er is een verschil tussen gekleed gaan en zomaar iets aanhebben khunjan maar als jij in zo'n oversized singhahempie wil lopen is dat mij prima.:D Om een misverstand uit de wereld te helpen, je vetpens verberg je er niet mee.

  • Charlie

    Zo is dat Frans, laat die conservatieve calvinisten maar kletsen.:)

  • huibthai

    Wat een humor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!van de broertjes,ga het nog geloven ook, daar Pa van Frans ook op getinte dames valt , is hij soms melkboer in Sneek geweest??

  • isan boer

    De koning kwam in het nieuws met een prachtig mooi pak aan,wel even bij de les blijven hoor jan.

    Tompoucen zijn ook roze,ik bijt er gaarne in.

  • Khunjan

    Charlie ik heb en wil niets verbergen, ik ben gewoon die eenvoudige kaaskop die zich heerlijk voelt in een XL Singhahempdje, D&G of CK jeans vind ik meer iets voor een bepaalde groep (als je begrijpt wat ik bedoel) en hou me gewoon bij mijn ouderwetse Lee of Levi jeans.

    Maar straks krijg ik misschien weer privé mail van een prikker uit Enkhuizen die maar niet in wil zien dat je trots op je afkomst en roots moet wezen.

    Zal wel aan mij liggen, maar ik weet zeker dat we het best met elkaar kunnen vinden, ouwe Sobat :D

    Heb je trouwens al de prikkersmeeting van 5 april in je agenda genoteerd?

    Ik weet dat Rotterdam héél ver van Lemmer af ligt maar wat is er mis met onze nationale trots de NS?

    Rene kan je perfect het reisschema doormailen wanneer je hem niet tegen zijn blonde haren instrijkt :D:D:D

  • Khunjan

    Ok, maar géén Roze 55555555

  • Khunjan

    Ook daar springt spontaan het glazuur van mijn tanden af, dus alles behalve roze, wat Rama IX zijn kleermaker heeft bedacht zou zeker niet door de schoonheidscommissie zijn gekomen wanneer deze man nog zijn volledige gezichtsvermogen had. Maar goed, we worden allemaal oud, althans dat hopen we, en het zal me worst wezen als ze me straks in een kanariegeel pakje steken in het verzorgingstehuis, alleen beloof mij dit niet na te volgen 5555555

  • loe

    Inmiddels is de koning verschenen in een groen jasje, zodat nu iedereeen weer naar de winkel snelt, om groene kleren te kopen. De middenstand vaart er wel bij, maar volgens mij is er een steekje los bij de Thais.

    ''One missing out of a sixpack''

    bron:bangkok post

  • Fransmaster

    Geestig zeg,…. die bejaardenhumor, …..555 ! Goed bezig Huib, zelf verzonnen ?

    Gr, de pompbediende