Reistijd China airlines

  • henrihurkmans

    Jippie ik heb een ticket en vlieg met China Airles € 709 niet duur dus. Vertrek 16 augustus en terug reis 7 september. Nou alleen nog een hotel boeken.

    Henri

  • henrihurkmans

    Hoi,

    Zelf vlieg ik dit jaar met China Airlines Airbus A340-300 voor het eerst dus vliegtijd heen is 11 uur en 40 min en terugreis is 12 uur en 25 min.

    Vindt het meevallen met deze vliegtijden.

    Vliegtijden China Airlines om 14.15 uur en terug om 01.50 uur heerlijke tijden vind ik dan hoor.

    Nee met de nieuwste van Eva Air nooit meer stoelen waren hard en vindt de vliegtijden niet fijn heenweg om 20.30 uur en terug om 12.30 uur.

    Henri

  • pattayapeet

    Boven “My Way” hebben ze nog kamers…….

  • joepattaya

    Pattayapeet, je gaat Henri toch niet 14 keer Mike's Shoppingmall op en neer laten lopen, bepakt en bezakt met koffers?

  • pattayapeet

    X(

  • cat_gert@hotmail.com

    Henri,

    Wat is de laatste tijd? Geloof me het is nu langer vliegen met China airlines dan vorig jaar toen ze nog met de B747 vlogen. Ben je in januari met CA naar Thailand geweest? Ik denk van niet want dan had je het zelf meegemaakt dat men er uur langer over doet. EVA air doet er een stuk korter over.

    Kijk maar op de site van BM air en check de vlucht informatie bij iedere maatschappij. Daar zie je met welk type vliegtuig je vliegt en wat de reistijd is. De A340 is echt een traag vliegtuig. Veel maatschappijen zetten dat ding al aan de kant. Het is ook helemaal geen nieuw vliegtuig zoals jij beweerd.

    Ger

  • petero

    Hellemal met eens

  • anna

    Hier kun je div apps vinden om alvast een flight te tracken

    werken allen prima.

    Ook Seatguru staat in de lijst.

    anna

  • anna

    Henri zo te zien zijn er nog 11 stoelen vrij gaat hard daar :)

    anna

  • anna

    In mijn lijstje van laatst was ik een maatschappij vergeten(wel tussenstop):

    Cathay Pacific,ook een erg aangename maatschappij,wel iets duurder.

    anna