Reistijd China airlines

  • cat_gert@hotmail.com

    Het ziet er naar uit dat ik voor EVA ga. Het leuke aan China airlines vond ik altijd dat de helft van het cabine personeel Thaise waren. Het oog wil ook wat op zo'n vlucht en dan kom je er bij de KLM bekaaid van af. Bij CA werd het helaas minder met die vernieuwde cabine vind ik. De armleuningen konden niet helemaal omhoog meer, en dat is lastig als je lang uit wil.

    In mei vlieg ik dan sinds lange tijd weer eens mee met EVA en in november ben ik helaas genoodzaakt om met CA te vliegen. Zit er over te denken om ook eens met Emirates te gaan en zo de mogelijkheid te benutten om met die A380 mee te vliegen. Wel een tussenstop in Dubai, maar dan blijf ik daar een nachtje. Allemaal mogelijkheden, zolang het maar niet die trage A340 is.

    Groet

    Ger

  • henk gade

    van morgen geland amsterdam ,met china a340 zwaar kut .en nog zagtjes uitgedrukt .gr herses

  • pattayapeet

    Iets duurder???????????????? gemiddeld toch zo'n 250-275 euro!!!

  • KhunJan1

    Ed de Jong Schreef:

    ——————————————————-

    > KhunJan1 Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > Op mijn ticket van Eva Air staat toch duidelijk

    > > 777-300ER(:P)

    >

    > We hebben het hier over China Airlines.

    En hebben die dan wel een 777-400?

  • cat_gert@hotmail.com

    Kun je aangeven wat er zwaar kut aan was?

    Groet

    Ger

  • Rob K

    Dat wil ik ook graag weten, met name hoe de business class eruit ziet. Als het echt slecht is, stap ik over naar EVA of Emirates. Die laatste is super de luxe, maar je hebt wel een stop over van 5 uur op Dubai, dat is weer een beetje minder.

  • ericzelf

    Klagen dat zo'n Airbus trager is en dan daarom een andere airline kiezen met een tussenstop in Dubai van 5 uur.

    Ja, dat is erg logisch.

    Wat maakt dat ene uurtje in dat vliegtuig nu uit?

    Cabine personeel van Etihad (vanaf AMS, DUS en BRUS) bestaat tussen AbuDhabi en BKK ook uit Thai.

    Geweldig mee gevlogen vorig jaar.

    Dit jaar wordt het Lufthansa. Met een uur in Frankfurt.

  • Ed de Jong

    pattayapeet Schreef:

    ——————————————————-

    > Iets duurder???????????????? gemiddeld toch zo'n

    > 250-275 euro!!!

    En wat maakt dat uit als je 1x per jaar huiswaards keert. Rechtstreekse vlucht, zeer goede service en veilig.

    Nu Air Berlin niet meer rechtstreeks vliegt maak ik gebruik van TA. Afstand tot mijn verblijf in NL is gelijk.

  • pattayapeet

    Je verdraait de woorden meneer de Jong. Je zegt iets duurder voor een ticket omdat je maar 1x vliegt, maar een gemiddeld Thai Airways ticket is 250-275 euro duurder als CA/KLM/EVA. Of je nu 1x per jaar of 10 x per jaar vliegt.

  • Ed de Jong

    pattayapeet Schreef:

    ——————————————————-

    > Je verdraait de woorden meneer de Jong. Je zegt

    > iets duurder voor een ticket omdat je maar 1x

    > vliegt, maar een gemiddeld Thai Airways ticket is

    > 250-275 euro duurder als CA/KLM/EVA. Of je nu 1x

    > per jaar of 10 x per jaar vliegt.

    Ik verdraai niets. 1x per jaar maakt die € 250 niet uit,bij 10x moet je er een nul achter zetten. Dat loopt dan wel in de papieren.