Reistijd China airlines

  • pattayapeet

    Voor jou misschien meneer de Jong, maar de gemiddelde prikbordbezoeker hier loopt al te kermen over de bus die 10 Baht duurder wordt. Voor die personen is 250 euro een bom duiten. Jezus, sommigen willen zelfs 1x overstappen met 10 uur wachttijd om 100 euro te besparen!

  • Arie 2

    Om maar zoveel mogelijk te kunnen wippen in pattaya. Vreten net niet uit een vuilnisbak. Ze kunnen hier beter even bij de dokter langs, die vast wat voor ze. Totaal gestoord. (td)

  • henk gade

    GOED ZO ARIE 2 VAN JE AF BIJTEN .,E ZIJN ZULKE SLIME PRIKERS BIJ HAHA MEESTAL EEN SOEWAY ,,, HAHAHA

  • chang-noi

    ik vlieg meestal met 5 personen en als ik dan 4 uur moet wachten bij een overstap om daar 5x €200,– mee te verdienen doe ik dat graag.

  • Ed de Jong

    Dat gaf ik al aan, 5x vliegen of met meerdere personen, ja dan wordt het verschil te groot.

    Ik vlieg gemiddeld 1x per jaar alleen naar NL om familie en vrienden te bezoeken etc.

    Dan vind ik een rechtstreekse comfortabele vlucht wel belangrijk. Het prijsverschil is niet doorslaggevend voor die eene keer per jaar.

    PS. Ik eet niet uit de vuilnisbak, heb een eigen huis (geheel betaald) en ga regelmatig ergens in Th. de beest uit hangen. Wat is het leven toch mooi hier.

  • pattayapeet

    Nee, dat geef je nu pas aan in dit bericht

  • Adrie

    pattayapeet Schreef:

    ——————————————————-

    > Nee, dat geef je nu pas aan in dit bericht

    Zet je loepekijker eens op en ga 6 regels naar boven:)o

  • henrihurkmans

    Hoi ,

    Ik vlieg de laatste tijd met CH goeie vliegmaatschappij en klopt ze hebben een nieuwe vliegtuig net zoals EVA AIR.

    Maar de vliegtijden is het zelfde, kwam verleden jaar met CH naar Amsterdam ook rond 09.00am aan dus echt het is geen 13 uur vliegen.

    Eva Air heb als je terugvlieg naar Amsterdam een rot tijd om 12.30pm naar Amsterdam.

    Maar geloof me ik ben blij dat CH ook met een kleinere vliegtuig vlieg zoals Eva Air.

    Voor mij wordt het dit jaar weer met CH vliegen en het is een goeie vliegmaatschappij.

    Groetjes Henri

  • Jan/Travelprins

    Ik wist niet dat Bemidji Airlines ook van Amsterdam naar Bangkok vloog, heb je misschien ook vertrek -en aankomsttijden?

  • Arie 2

    Klopt, china had altijd al een half uur langer werk dan eva, kwamen vaak gelijk aan in amsterdam. Hadden toen zeker tijd zat en lekker op brandstof besparen. Heb hier zelfs ooit een foto gestaan van de eva jumbo, genomen uit de china jumbo, terwijl ze naast elkaar boven duitsland vlogen. Dus tijdverschil zal wel weinig uitmaken. En ik blijf lekker met china vliegen, overdag vliegen vind ik maar niks.

    En het is CI.