Mui-stroom

  • han

    555555555 dat is nu echt zo een zwakte bod van een links sukkel om iemand te wijzen op taalfouten. Han ik had je echt hoger ingeschat…

    O ja wat heb jij zo al gedaan na de Tsunamie behalve wat geld geven voor gemoedsrust. Wij heb maanden later lijken geborgen, ga even recht in mijn smoel zeggen dat het niet zo is. Kan je lachen ga je spontaan weer recht lopen.

    Ja Han, je weet ik zo een opmerking is laag bij de grond om over iemand ze afwijking te praten. Maar actie is reactie he? Jij weet donders goed dat ik een taal/schrijfprobleem heb of niet manke???

    Ik heb het van af mij geboorte jij die horzelpoot ook?….Gemeen he………………..Iemand proberen voor l.ul te zetten met zijn gebreken waar hij/zij niets aan kunnen doen en niets te maken heeft met het onderwerp.

    Ik vind het inderdaad geen stijl en neem mijn woorden terug en bied mijn excuus aan…………

    Zit je nou alweer te zuipen ???

    waar slaan al je antwoorden op??

    Alsof niemand in de wereld behalve een Zaanse rasdebiel weet hoeveel (onschuldige) aardschokken er dagelijks zijn,of hoeveel bliksemflitsen per minuut.

    Wat hier boven staat kan je misschien een keertje uitleggen als je het je morgen nog herinneren kan .

    PS ,de schrijffouten waren herhaalde fouten en oerdom voor iemand die claimt zo betrokken te zijn,ook de E op het einde mag je overgens van af laten ,555

    De lijken die geborgen zijn ,zijn niet om te lachen.

  • Ger de Choco Prins

    555555555

  • Sfred

    Nu ook al rasdebiel 555555555555

    Je komt er Han………….

    Maar wie is die mister O toch en die Debbie………… Thailand kenner :D:D:D

  • Sfred

    55555555555555555

  • Sfred

    Ps. Jij bent toch Han waar ik een paar jaar terug een biertje mee gedronken heb en ik geloof een keer bij Dre ontmoet heb? Klein, mank (klein beetje), kaal. Zo niet 1000 maal mijn excuus dan zie ik je voor een ander aan.

  • Ger de Choco Prins

    Hallo dat was ik hoor de choco!

  • han

    Maar wie is die mister O toch en die Debbie………… Thailand kenner

    geldschieters??

    Kennelijk ken je O ook niet zo goed of heeft hij een zwart balkje voor zijn ogen ??

  • han

    Diverse biertjes mee gedronken,helaas schijnen die bij jouw zwaarder te vallen als bij mij.

    Nog nooit bij Dré geweest en ik geloof dat ik daar ook niet meer welkom ben.

    Loop zeker niet mank,ook niet een klein beetje.

    Knap geheugen,BTW :D:D

  • Sfred

    5555555555555555

    Een echte kenner. Oke Mister O is een Thai…………..

  • Sfred

    Loop zeker niet mank,ook niet een klein beetje.

    Nee? Oke een beetje slepen met je pootje maar dat zal dan wel door de drank komen dan ;)

    Wel hoor jongen jij bent gewoon welkom.