Mui-stroom

  • huub

    in het land der blinden is eenoog koning.

  • Ger de Choco Prins

    In het zes uur journaal op RTL 4 was een stukje over het strand en de gevaren er van . ik ben opgegroeid bij de kust , en zo lang ik me kan herinneren staan er borden in scheveningen met waarschuwingen !

    En op de boulevard staat een hout gesneden bord hoe het werk , heeft met stroming te makken , en de maan stand .

    Eb en vloed . Ook al sta je maar tot je knieën in het water je wordt mee gezogen !

    PS Fred heeft het hier echt bij het mulle zand . Groet Choco.

  • han

    Fred ga je nu met kennislinkjes gooien die je net zelf gelezen hebt??

    Ik wil wel even weten waar jij je informatie vandaan hebt dat ze niet gewaarschuwd hebben. Vertel maar even…………..Ik heb dit uit eerste hand van duik kennis/klant die al 15 jaar op Phuket komt en daar zijn 2/3/4/5 weet ik veel huis heeft staan en in een project zit voor de rechten van zee zigeuners en het bewaren van de cultuur. Zijn naam is Mister O, anders ken ik hem niet en zijn vrouw heet Debbie. Is een Amerikaanse en werkt bij de BankokPost…Zal ze morgen bellen dat ze gelogen hebben. ………..< /b>

    Doe maar,weet je zeker dat het niet Mister T is,dat lijkt me namelijk echt meer een pattayaganger :D:D

    Verder mag je het ook wel Tsunamie noemen,dacht eerst ff dat het een schrijffoutje was.

    Hier nog een linkje…. http://neic.usgs.gov/neis/qed/

    niet alleen bij jou is er wat blijven hangen na die vreslijke kerstmorgen.

    Blaas maar lekker van de toren en maak maar veel vriendjes,altijd makkelijk om wat centen van te lenen :D:D

  • Ger de Choco Prins

    Of was het nou bij het rechte eind ?

  • Sfred

    Je laat steeds meer zien dat je er dus niets van af weet…. Typies geval van .NL

    555 Mister O ken je zeker niet …………Piet Mallee moet maar even aan Ierse vriend vragen wie mister O is samen met Debbie…… Zal zien hoe voor ham je nu staat………….;)

    555555555 dat is nu echt zo een zwakte bod van een links sukkel om iemand te wijzen op taalfouten. Han ik had je echt hoger ingeschat…

    O ja wat heb jij zo al gedaan na de Tsunamie behalve wat geld geven voor gemoedsrust. Wij heb maanden later lijken geborgen, ga even recht in mijn smoel zeggen dat het niet zo is. Kan je lachen ga je spontaan weer recht lopen.

    Ja Han, je weet ik zo een opmerking is laag bij de grond om over iemand ze afwijking te praten. Maar actie is reactie he? Jij weet donders goed dat ik een taal/schrijfprobleem heb of niet manke???

    Ik heb het van af mij geboorte jij die horzelpoot ook?….Gemeen he………………..Iemand proberen voor l.ul te zetten met zijn gebreken waar hij/zij niets aan kunnen doen en niets te maken heeft met het onderwerp.

    Ik vind het inderdaad geen stijl en neem mijn woorden terug en bied mijn excuus aan…………

  • Sfred

    Ger kan gewoon bij elk strand voorkomen waar de bodem uit zand bestaat. Bestaat hij uit rots bodem zal het niet zoveel voorkomen op vaste plekke na en zeker niet dagelijks verplaatsen

  • Sfred

    Kijk maar uit dan Han je nu niet gaat uitmaken voor achterlijke. Je hebt Santfoord verkeer gespeld :D:D:D

  • Ger de Choco Prins

    Dat bedoel ik ook , het zand verplaats zich I,V,M. de stroming .en in welke stand de aarde staat T.O. de maan . ik ben geen expert maar ik vis weel eens op het strand . .

  • Sfred

    Klopt als een bus….Niets aan toe te voegen……..Eb en vloed. En een van de oorzaken kan komen door zandwinning waardoor de dieptes veranderd etc

  • Ger de Choco Prins

    Ik heb hetzelfde probleem als jij , K.U.T. ik kom net uit een onzekere perioden.

    Ik heb als kind al zo geleeden .