Tis stil hier

  • Anna2

    Ben benieuwd of er nog mensen terugkomen.om wat leuks te plaatsen

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • pudpong3

    Zie nu pas dat er weer een forum is, maar het zal nooit meer zo leuk worden als het is geweest.

  • Arie 2

    |.|

  • Arie 2

    10 december gewoon weer een maand naar isaan hoor. Kids zijn wat groter dus weer jaarlijks een weekje phuket tussendoor met airasia vanaf udonthani. Ja waar moet je anders heen? Verder nog steeds niet gescheiden ofzo.

    Rene gaat het weer wat? En kan je de leden geen berichtje sturen dat de tent weer open is? Fred khunjan huip sokkepok han. Ik had je ook al een tijdje uit mijn favorieten gegooit. Ik zal je er weer inzetten. Wel gemist zeg.

    Allemaal weer even meedoen he. |||

  • Anna2

    pudpong3

    Zie nu pas dat er weer een forum is, maar het zal nooit meer zo leuk worden als het is geweest.

    er moet weer even aanloop komen fb vind ik niks,

    om iets te lezen blijf je scrollen en soms gaat het zo traag.

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Lotatje

    Olleke Bolleke Facebook groep is wel leuk Anna daar zitten de meeste mensen bij die in Pattaya wonen.

     

    Ik zou het ook wel leuk vinden als er weer mensen hier gingen schrijven, maar facebook is toch wat populairder bij de meesten denk ik, maar we zullen zien ;)

  • Anna2

    Lotatje

    Olleke Bolleke Facebook groep is wel leuk Anna daar zitten de meeste mensen bij die in Pattaya wonen.

     

    Ik zou het ook wel leuk vinden als er weer mensen hier gingen schrijven, maar facebook is toch wat populairder bij de meesten denk ik, maar we zullen zien ;)

    ook wel veel geruzie naar elkaar daar,dit hier is perfect alles gerubriceerd,met een addblocker zie je geen reclame, alleen die  

    extra beveiliging tijdens invoeren,dat is even gewenning.

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Lotatje

    Anna2
    Lotatje

    Olleke Bolleke Facebook groep is wel leuk Anna daar zitten de meeste mensen bij die in Pattaya wonen.

     

    Ik zou het ook wel leuk vinden als er weer mensen hier gingen schrijven, maar facebook is toch wat populairder bij de meesten denk ik, maar we zullen zien ;)

    ook wel veel geruzie naar elkaar daar,dit hier is perfect alles gerubriceerd,met een addblocker zie je geen reclame, alleen die  

    extra beveiliging tijdens invoeren,dat is even gewenning.

    Ja daar heb je wel gelijk in Anna maar soms is het ook wel een stukje nostalgie dat gekibbel onder elkaar :D Over het algemeen hebben ze wel goed onderwerpen waar ik nog steeds iets van leer over Thailand.

    Dit forum is wel overzichtelijker maar er wordt nog maar weinig voor gekozen ondanks de addblocker. Dit is jammer want ik mocht hier graag lezen.

  • ronsurin

    Anna2

    Ben benieuwd of er nog mensen terugkomen.om wat leuks te plaatsen

    ben ik weer , ☺

     

  • pudpong3

    Zojuist besloten om van 6-14 januari Pattaya na 2 jaar weer eens te bezoeken.