eten en drinken

  • buddhabol

    Waar kan je in pattaya goed eten en drinken. Ik eet meestal bij piet mallee en bij de patrick. Goed drinken doe ik bij de you too bar .

  • ber01012

    De vragen worden steeds gekker.

    Heb een idee dat Buddhabol niet voor de eerste keer in Pattaya is.En dan nog niet weten waar je lekker kunt eten?

    Ik kom 2 keer een maand en weet het heus wel.

    Vind dit prikbord vaak van een simpel nivo.

    Jan B

  • han

    je kan bij de locale Thai ook goed eten:S

  • Arnolds

    Probeer het in walkingstreet achterin bij Nang Nuang ,spareribs of steaks zelfs in NL niet zo mals en lekker.(250BTH).

    Voor thais bij Lang Kee,schuin aan de overkant van Tops of bij Tops zelf vis of vlees kopen en gelijk laten grilllen/bakken/stomen.Of goedkoop op de markt een kraam voor 7 eleven 25 bth per portie.Elke dag uitverkocht en open van 1300 uur tot 20.00 uur. Probeer rijst kip aan de overkant van com gebouw.(20bth). Bij deze zaken eten we 5 tot 15 jaren. Je zou ook zelf lekker kunnen koken,een elektrische wok van 600 bth bij Big halen. Morgen wordt het javaanse gehaktballen en morningglorie/ladyfingers.

    Met mijn gezin blijf ik hier 1.5 maand en thais hele tijd gaat bij ons niet in,vooral bij mijn zoontje van 4 niet.

    Dus koken wij graag zelf, alles kan je hier vers en goedkoop krijgen.

  • loe

    Bij Hans en On (The Box). Net zo ‘'lekker’' als vroeger bij je moeder thuis :)

    3 gangen menu voor (160 baht?)

  • Frederik

    In Pattaya kan je als je wilt ook héérlijk gratis eten,op een goede locatie.

    Mijn vriend woonde al jaren in Pattaya,en hij had zijn vaste route’s en ook gewoontes.Omdat hij altijd aléén ging was het observeren van mensen een nieuwe hobby voor hem geworden.

    Een keer,toen ik weer eens bij hem op bezoek was nam hij me mee richting Beach Road op naar de grote American Fast Food keten,hij bestelde zijn favo aan de meisjes(die dat al wisten),en ik nam een patateke met een cola.

    En toen zei hij: “Let op ”,en daar kwam een sjoffel mannetje binnen die recht op een tafel in de hoek toesnelde.Deze tafel was misschien 5 seconden verlaten door een gezinnetje met 4 kids,er was een rijke overvloed aan overgebleven voedsel aanwezig op de tafel,en hij wist daar wel raad mee.

    Inpakken en wegwezen dus ! De meisjes wisten kennelijk van deze situatie af,en reageerden lachoniek.Ook behoefden ze nu minder af te ruimen :D:D:D

    Mijn vriend verltelde dat deze man een Yank was,die wat pech had gehad met de liefde(-) in Thailand,en met een minimum moest rondkomen.En zijn eten was dus gratis.

    Toen ik na een paar maanden weer in Holland was kreeg ik een mail van mijn vriend,over de Yank en zijn fast Food Run,en er was nu concurentie bij gekomen in de vorm van een Europeese vrouw,en samen gingen ze nu op hun doel af,met alle hilariteit van zijn kant,en de consternatie van de 2 sloebers.

    Mijn vriend kon dit altijd zo “smakelijk”na vertellen,en ieder verhaal en story kreeg zo zijn vaste plaats in ons ouvre.

  • pisauw1

    Bij MyWay (Rinus) een paar deuren verder als Patrick.

    Goeie steak.

  • dutchie

    Ik houd liever van heel goedkoop eten,

    Ondanks dat ik een aantal condos bezit, ben ik altijd op zoek naar openingen van nieuw bars, dan kan ik lekker gratis eten en dan de rest van de avond op een soda water.(555555555555555)

    Ok, gekheidop een stokje, maar ik ken ze wel een aantal zoals boven beschreven, voor jaren geleden ontmoette ik dit soort figuren, ik dacht ze tot mijn kennissenkring te voegen,maar nadat hun ware aard naar boven kwam, het gummetje gepakt en uitwissen maar

    Ik heb ook wel eens gegeten in Royal Plaza, waar je links de Steakrestaurant heb, SKIZZ , geloof ik, maar dan wel voor dat de russen komen.

    Ook op het terras aan 2nd Road ter hoogte van Boystown , lekker en goedkoop

    Seafood graag in Walking Street bij Nong Nuan ( soory voor de misspelling)

    Net voor Big C waar je alemaal kleine hapjes koopt en die in het water kookt.

    Natuurlijk ook bij Giel

    affijn voor iedere beurs een eetgelegenheid

  • buddhabol

    ik dacht. Kunnen ze de andere topic van mij waar ze het over giel hebben hier voortzetten

    want thailand gek maar hattelijke opmerkingen is een heel ander onderwerp geworden .

  • buddhabol

    kan ik mijn eigen topic ook beter volgen