eten en drinken

  • buddhabol

    is dat in soi 14 second street

  • buddhabol

    dutchie wat jij beschrijfd heb ik al heel veel meegemaakt wilde er ook een topic over beginnen

    zitten we met 6 man aan tafel komt er iemand aan tafel staan en als we allemaal wat gegeven hebben en hij is aan de beurt is hij weg

    Of ze zitten aan de water en als jij een rondje geeft bestellen ze het duurste wat er is.

    Dan maar liever met vakantie en niet wonen in thailand.

    Heb al buitlander in nederland waar ik voor moet werken

    Dus die paar nederlanders in pattaya kunnen er ook wel bij

    p.s ze lopen er tussen er zijn meer goeien dan slechte maar ze lopen er wel tussen

    al kom ik ze wel vaak tegen

  • antoinetteb41

    Dit is ook wel een leuke tent:

    http://www.mataharirestaurant.com/

    482/57 Moo12 Thappraya Road, Nongprue

  • Khunjan

    Natuurlijk, maar de meesten van deze prikkers kunnen dit beslist niet bekostigen, een enkeling daargelaten.

    Maar vertel lieve Antoinette wat jouw ervaring is in de Mata Hari?

  • antoinetteb41

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik er was , maar er is niets mis mee, een beetje een 3 sterrenrestaurant zoals hier Nederland,btw Louis heeft ook nog in de Herbergh gewerkt vroeger,vorige guesthouse van Giel.

    Verder de Sugarhut vind ik ook een nette tent, kantoke diner.

    Alleen omdat alles open is .moet je niet net het muggenseizoen treffen, maar het uitzicht in de avond heeft wel wat.

    antoinette

  • loe

    inderdaad

  • loe

    Bedoel je Sizzlers, links bij de Royal Garden?

    Ik ben daar 2x verschrikkelijk aan de schijterij geraakt.

    Leng Kee op de Pattaya Klang is een geweldig restaurant.

    En natuurlijk Rinus, als je van Nederlands eten houdt :)

  • huibthai

    Ik kom er in tientallen, duur zegd me totaal niets, ik werk niet en dus zo wie zo niet zo hongerig. kijk waar het druk is druk=vers en prima. v.a 30 baht Zelf 40 jaar kok geweest. Met een groep zijn ook de vele BQ restaurants leuk v.a 100 baht , met voorgerechten en nagerechten.

  • Eubel

    Als er nou één plek hebt waar je werkelijk keuze zat hebt aangaande eten&drinken is het wel Pattaya je valt bij wijze van spreken over de restaurants,tentjes snackbars noem maar op.Ik zou zeggen probeer ze uit en je komt er wel achter.

    Eubel

  • joepattaya

    Er worden hier verschillende zaken genoemd, maar vertel er aub bij waar ik ze kan vinden.

    Waar zit Piet Mallee, Rinus, en al die anderen.

    D'r schijnt ook een My Way te zijn in Diana Inn, maar waar precies?

    Verder is er een nieuwe tent: “Meet Point” een soort van Nederlandse snack bar…….waar zit die nu weer?