Thailand, die van mij is anders! Deel 5

• loe(s)

Inderdaad Pisauw, ik zelfs mensen, die brommers, auto's, land en huizen hebben gekocht voor hun tirac.

Maar als je zo stom bent als Steef en consorten, verdien je ook niet beter, in mijn mening. :)

(hoewel hij voorlopig nog goedkoop uit is, maar hij is nog niet weg :) die brommer komt er ook nog wel)

• Khunjan

Er zijn genoeg internet sjoppies in Thailand te vinden om alles vlekkeloos te kunnen volgen op de prik, doe ik tenslotte ook :D

• Blont

Ben dan op vakantie en wil dan niet te vaak in zo'n internetcafe zitten.

Zit liever in andere cafees.

Henk.

• Jielus

Ik ben benieuwd hoelang je het volhoud als je weet dat er elke week weer een nieuwe aflevering uitkomt van de avonturen van Steef ;-)

• Blont

1x/week is wel vol te houden.

Henk.

• pisauw

Ja Loe en misschien nog een stukje land ook.

Hij is natuurlijk wel erg stom.

Ik kan me er wat bij voorstellen als je op een bepaalde leeftijd ben en zo'n jonge slanke blom geeft je aandacht en je komt er voor de eerste of tweede keer dan gaan de meesten of hun bek.

Maar ja daar leren ze weer van toch.

Gr. Riet

• Willem

Ja Riet maar hij krijgt juist helemaal geen aandacht van die Thaise blom, maar misschien komt Jielus nog met een surprise anders zou het wel te simpel zijn denk ik.

*D*D*D

• Soldier

Een aanrader zou zijn voor deze heren om voordat men naar LOS gaat Stickman´s Guide to Bangkok te lezen.

Work for me.

• Jielus

Maar ik heb toch nergens geschreven dat het een “jonge slanke blom” is?

Misschien is het wel een oud dik monster ;-)

• loe(s)

In dat geval is hij nog stommer dan ik al dacht :)