Thailand, die van mij is anders! Deel 5

• Jielus

Zoals ik heb gemeld, het is pure fictie.

• Jielus

Steeb?

• Fransmaster

prachtig stukje :

“Tilak, how old papa”, vroeg Steef nieuwsgierig.

“Allay?”, kreeg hij als antwoord.

“How many years is papa”, vereenvoudigde Steef.

“Oh, papa now fifty four year”, lachte ze.

Steef keek nog eens goed naar het kleine bruine mannetje voor hem en dacht in zichzelf, “Nou ik hoop niet dat ik er over een jaar er zo uit zie.”

“Die ouwe heeft al wel héél erg veel geleden, misschien heeft die oude man wel heel hard moeten werken zijn hele leven?”, dacht Steef.

Wist Steef veel dat de pensioensgerechtigde leeftijd 50 jaar was in Isaan, 555, na de 50 krijgen ze ineens een anti-werk fobie, :D …! Mooi stukje, en dit is ook de realiteit in het normale leven, van de 50 jaar tot aan de dood wordt het leven van de Isaanse man op de veranda voor het huis nippend aan een fles whiskey doorgebracht., 555 :D En dochterlief speelt in Pattaya de ho er, en financieerd pappa's drankbehoefte, 555 s'lands wijs s'lands eer zullen we dan maar zeggen,

Gegroet, de pompbediende

• johnboy

Eerst in slaap sussen en dan toeslaan.

• huibthai

Jielus , wij willen sex, wij willen sex, wij willen sex!!!!!

• Blont

Hoeveel delen komen er nog?

Omdat ik straks in Thailand rond hang, dan zou ik het zonde vinden dat te missen.

Begrijp dat het wel op je blog blijft staan.

Henk.

• holiday

En wederom was deel 5 weer geweldig om te lezen.

Ik vraag me af in welk deel ik te lezen krijg dat “ older brother” de man van zijn vriendin blijkt te zijn.

whahahaha, of euh, heb ik nu iets teveel fantasie?

• Cees

Begin toch wel een beetje medelijden te krijgen met sulletje Steeb.

Bestaan er zulke naieve mannetjes?

Begrijp trouwens ook niet dat-ie z'n vriendinnetje nog niet te pakken heeft genomen.

Kijk vol verwachting naar deel 6 t/m …. uit.

Groet, Cees

• huibthai

Jielus al een paar dagen niet gezien, hij is volop aan het schrijven , rond de kerst, zal onze boerenpummel wel het,,licht,, zien

• pisauw

Ik weet zeker dat er nog van die Steeb's rond lopen.

Al wil iemand het niet zo snel toegeven. De meeste mannen denken in het begin dat die van hun anders is. Toch???

Jielus kom maar snel met een nieuw deel en met de kerstmis misschien een extra deel. Ik geniet er van.

Gr. Riet