Farang bedelaar op Beach road

• han

Draag nooit rokken of naaldhakken, met maat 46 waarschijnlijk ook moeilijk te vinden, maar misschien ken jij een zaak voor grote maten, mocht ik mij in de toekomst toch nog eens bedenken.

Amsterdam,van wou straat hoek 2e jan v/d heijdenstraat,als je je bedenkt :D

• Ger v/d Berg

Klopt ook Willem 2X C1000 bij mij in de buurt heten nu AH , een stuk duurder moet ik zeggen !

Gr , Ger

PS die Oostblokkers die bij de AH staan komen in een Rols 5 5 5 5 *D

• Willem

Nou Ger ik hoor het al jij bent daar niet echt bekend, bij AH moet je EuroShopper kopen dan ben je nog goedkoper uit dan bij de Aldi en de Lidl. :+:+:+

• Ger v/d Berg

Schei uit man ik heb een Thai in huis , ik heb van de honger geen ontlasting 5 5 5

• Eric

nu al spijt?

• Ger v/d Berg

Nee hoor Eric alles komt goed maar de eerst week kost wat he dat hoor je in de verhalen van Steef 5 5 5 5 in Thailand of in Nederland .

FF een rijstkoker een vijzel kruiden rijst groente {inport} kan niet naar de AH voor die dingen , vandaar het grapje :+

“Het leven is waardig om geleefd te worden” ik wordt iedere dag verwend ! met lekker eten knuffel's en tjoep tjoep ik moet nog uitkijken dat ze niet op vreet die tom kay may 5 5 5 5

Gr , Piak & Ger

• Willem

En wat te denken van de verwarming op 200 graden of zo want ze hebben het natuurlijk hartstikke koud maar een extra dekbed doet wonderen want anders stik je zelf de moord en ze hebben natuurlijk winterkleding nodig en eten kopen doe je natuurlijk in die toko in de Markthof is niet duur daar en je kunt er ook nog heerlijk eten. :+:+:+

• Ger v/d Berg

De verwarming valt mee , het markthof ben ik nog niet geweest ! ik was op één of andere boot in 010 maar ja je moet ergens je bootschappen doen :D:D:D *D

• TonPattaya

Ger hou ook je tafel in de gaten he want je weet het, ze eten alles op wat poten heeft.:):)

• Ger v/d Berg

Ton kijk uit he Wilhelmus woont tegenover je , voor dat je het weet stuurt hij een Thai op je af 5 5 5 5 5 *D