Farang bedelaar op Beach road

• sokkepok

ik heb hem een paar weken geleden zien zitten op de beach road. een al wat oudere man met een gitaar.

• Eric

Ach hier in Amsterdam en Eindhoven zie je ze ook.

“Bedelaars” uit het buitenland - dus eigenlijk voor ons ook Farang bedelaars - die helpen elkaar ook niet. In tegendeel ze gaan er naast zitten en gaan muziek maken en verkopen dakloze krant.

Op het einde van de middag komen ze bij mijn kiosk het geld wisselen.

De man tussen de 80-125 euro. Dan zou je dus zeggen dat ze allang naar huis hadden kunnen rijden.

55555

Eric

• Ger v/d Berg

Nee dat zie je niet goed Eric ! ze willen niet naar huis er moet drugs en alcohol gekocht worden :D

Bij de C 1000 bij mij om de hoek staat er ook één uit het Oostblok die rijd op een mooiere fiets dan mij :? en maar lachen de hele dag GEK HE kan ik uw karretje even naar de auto brengen ? hup weer € 0,50 cent .

Maar met de kerst geef ik altijd € 5 .

Gr , Ger

• han

Charlie,misschien om jij te veel op een Thai lijkt en zodoende niet interesant voor de sjaggeraar :D

De film is toch heel duidelijk Charlie,ook loopt/liep er al jaren een Nederlander rond op Don Muang en volgens mij is dat een ander.

Hij kwam een paar uur per dag naar Don Muang en toevallig net als de Nederlandse vluchten vertrokken,hij stond daar in de vertrekhal net na het inchecken met het verhaal dat hij geen geld meer had om de airport tax te betalen en zijn vlucht te halen.

Zo heeft hij waarschijnlijk duizenden mensen een briefje van 500 of minder uit hun zak geleutert,ik heb hem zelf 2-3 keer gezien maar sinds Suvarnabhumi heb ik hem niet meer gezien,ik kom zelf ook niet (zo veel) meer.

Het is een manier van leven maar met 1000-2000 baht kan je je uitstekend redden in Thailand.

• Jielus

Ik ben er in de laatste jaren inderdaad wel vaker tegen gekomen. Alleen het op zak hebben van een pakje sigaretten en/of het achter een biertje zitten van die bedelaars begrijp ik nooit.

Later in mijn verhalen duikt er nog een Engelse jongen op die we liefkozend “bosje asperges” noemde. Dit om zijn haarstijl. Witte rasta staartjes!

• Charlie

Is dat zo CharlieA, ik ken je buiten dit prikbord verder niet maar word jij ook dikwijls voor een Thai aangezien ? ;) Ach, het heeft in ieder geval wel het voordeel dat je niet voor een dikke Duitser met zo'n Ali B-petje op wordt aangezien.:D

• CharlieA

Han,

Mijn naam is CharlieA, niet Charlie, lijk ook niet op een Thai, o.a. 1.93 meter lang.

• Willem

Ger dat is geen bedelaar maar de eigenaar van het noodleidende C1000, ze hebben immers pas iets van 55 zaken moeten sluiten.

:+:+:+

• han

met 1.93 kan je nog steeds voor een kathoy op naaldhakken doorgaan :D:D

Sorry voor de naamsverwisseling,het is voor mij geloof ik al de 2e keer,misschien tijd voor een iets aangepastere naam.

Thaicharlie lijkt mewel orgineel :D

• CharlieA

han schreef:

>

> met 1.93 kan je nog steeds voor een kathoy op naaldhakken

> doorgaan :D:D

> Sorry voor de naamsverwisseling,het is voor mij geloof ik al

> de 2e keer,misschien tijd voor een iets aangepastere naam.

> Thaicharlie lijkt mewel orgineel :D

Han,

Draag nooit rokken of naaldhakken, met maat 46 waarschijnlijk ook moeilijk te vinden, maar misschien ken jij een zaak voor grote maten, mocht ik mij in de toekomst toch nog eens bedenken.

Mijn naam laat ik maar zo, prik al enige jaren met deze naam, hoewel ik zelf zelden een bericht plaats, lees ik vrijwel bijna alles.