Nu ff een leuk bericht !

• Ger v/d Berg

Die van mij die “niet” anders is ! “maar een andere cultuur heeft” mag op 01-12 naar NL komen .

Maar hoe ? eerst zal het rustig moeten worden en dan de agterstand weggewerkt .

Ik hoop er maar het beste van :? .

Gr , Piak & Ger

• huibthai

Ger, kan je beter van de zomer doen , nu hier komen , hier is het lekker weer , overigens gefeliciteerd

• pietpattaya

Leuk voor jullie,koop gelijk maar wanten en bontjas :) scheelt jou een deken.

Veel plezier gewenst samen,p.s.moet ik nu op Mai passen???

• evert

hartstikke fijn de mijne mogt van de ambasade in bangkok niet komen zonder dat ik ooit heb begrepen waarom niet;ze doen maar wat op die ambasade in bangkok de hufters

• huibthai

Ja Evert, ik heb dit ook meegemaakt , alleen is dit in Nederland behandeld door de IND, 3 mnd. vakantie visa aangevraagd , krreg na 6 weken bericht dat ik een MVV had aangevraagd weer ingediend ,na 6 weken antwoord , ik was zelfstandige kreeg als antwoord ,,,,geen vast inkomen,,, en voor haar ,, ze ken wel in het illegale leven verdwijnen. Mijn plannen waren toen al zo, dat ik hier wilde gaan wonen en mijn vrouw eigenlijk alleeen maar wou laten zien ,mijn Ma van 90 , mijn werk en wat van Nederland

• pisauw

Ger hartstikke fijn voor jullie en al snel. Na het weekend.

Ik wens je een hele fijne tijd toe met je Piak.

Groetjes Riet

• TonPattaya

Gaaf Ger ik heb de slee al uit het vet gehaald , kunnen we misschien een tochtje gaan maken en een keer naar snow world 5555555555555

• lotus

ja wat leuk Ger, hopelijk valt er ook wat echte sneeuw, wat zal ze haar ogen dan uitkijken, en nu met de feestelijk verlichte straten winkels een stuk gezelliger in NL! lijkt het een klein beetje op Thailand met die feestverlichting, dus beetje herkenning van thuis!? Wens jullie een gezellige tijd, en hoop dat het vliegverkeer dus weer snel op orde is. Hoorde vanmorgen dat het 2e vliegveld Duang ook gesloten is! ga iig voor jullie duimen…..toitoitoi, lotus

• Sajan

ja Huib zo zit ik er ook mee, kan geen tilak mee naar nederland nemen.

heb het 2 keer geprobeerd.

wel met hulp van derde, maar die moet je maar kunnen vinden.

Maar wens Geer een hele fijne tijd in nederland met zijn tilak

• Soi Ben

Gef. Ger, maar waarom moet je mij om 3 uur s'nachts wakker bellen voor zo'n onnozel bericht??????????? 5555555555

Veel plezier, Ben.