Amerika ligt ook plat voor hem,ik kan die gefakete rotsmile niet uitstaan,zijn muziek ook niet.
Huib waarschijnlijk ben je oud geboren
PS,Andre Hazes speelde ook het liefst R&R en was een vervelende zuiplap,(toch weer relatiegebonden)
Han dat,, faken,, is al heel oud ,,remember,, de Four Tops, etc , als je het 2 de optreden zag met hetzelde lied, waren de ,,pasjes,, en ,,smiles,, ook precies hetzelfde en ook van veel individuele artiesten .Ik ben opgegroeid met Straus , daar mijn 2 de moeder deze muziek meebracht en mij een bandrecorder voor mijn verjaardag gaf. toen ik 12 was, zeker te weten als je zoon klassieke muziek had gaan studeren, dat je er ook was van gaan houden!!! maar er valt absoluut niet te ontkennen , dat Rieu deze muziek weer een enorme impuls heeft gegeven met een eigen gezicht, Ook in Nederland hebben 2 miljoen kijkers genoten , waarvan velen die ,,jonger,, zijn dan ik. Amsterdam heeft ook zijn Prinsengrachtconcert, waar ik vooral van geniet door de sfeer. De Bolero daar voor het eertst ,,geweldig,, gaan vinden, gisterenen was dit nummer het ,,grote hoogte punt,, voor mij. Als hij hier in Thailand ooit optreedt, zal ik vooraan staan voor een intree-bewijs . Groetjes van een ,,alle soorten muziekliefhebber,, Ik zelf heb de Bolero o.a van Thijs van Leer , dat was toch ook een,,hippie,, uit jou tijd??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?