Oude muziek voor de bejaarde expats.

• TonPattaya

Hallo Lizette hoe gaat he ? wanner kwam je nu naar Pattaya ben de datum even kwijt

gr Ton

• Ger v/d Berg

Als ik het goed uitreken was je vader 35 toen dat een NR 1 notering was in de maand december 1976 ? ik kijk weer uit naar de top tweeduizend op radio 2 tussen kerst en oudenjaars avond 24:00u NR 1 1 1 1 1 1

Gr , Ger

• pietpattaya

Zelfs op de markt mag dit niet afgespeeld worden deze top 10 allemaal 100+

• han

“”paradise by the dashboardlight“”,na het nummer te hebben gezien op het geweldige duitse programma(het enige)“”rockpalast“” ben ik de LP in Londen gaan kopen.

Dat was een volle versie van het nummer dat in Nederland nog helemaal niet te koop was of zelfs nooit is verkocht.

Later hebben ze er een verknipte versie gemaakt waar het z.g.honkbalgedeelte uit was gelaten,dit word tot op de dag van vandaag bij iedereen op vol volume gedraaid,leuk hé.

Ik was ook onmiddelijk verkocht ,wat een tempo en wat een lekker wijf die Carla de Vito(ofzo)

• Charlie

Geef mij maar die zalige morlam of lucktung. :D

• Willem

Hier nog een leuke site met JukeBox:

www.bobforrest.com/JukeBox.htm

*D*D*D

• pisauw

Willem bedankt. Leuke site.

Prettig weekend. Groetjes Riet

• huibthai

ja Rietje , de muziek uit de zestiger jaren hoor je nog steeds , ik ben een hater van ,snerpende gitaren en de meeste andere t.erin.g herrie , maar ja een hoop gasten wilden nu eenmaal ergens,,bij,, horen. Ik hou van alle soorten , Hazes zoop ook trouwens als een kruier !!!

• sjakiewattenon

Ik weet nu eindelijk wie Loesje is, < meisje van de drummer van de band. > Heel goed Willem. :-)

• huibthai

Vanavond met heel veel genoegen gekeken naar de show van Andre Rieu in Melbourne , het Nederlands export produkt bij uitstek, veel van de muziek was nog veel ouder dan de ,,tip,,van Willem , maar echt tijdloos!!! en wat hadden de toeschouwers aldaar een plezier zag jong en oud In het gesprek daarna met Ivo Niehe, hoorde ik o.a. voor alle medewerkers dat ze 16000 hotelkamers hadden gereserveerd. De eerste keer dat Rieu in Rotterdam optrad, in de Doelen ,was deze bijlange niet uitverkocht, de Second Walz was toen net de top 10 ingekomen. maar toen al was de sfeer geweldig, In Australie staat hij met 8 dvd's in de top 10 al 2 jaar.